معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از سمن های جوانان خواست: با ترویج کار داوطلبانه، بوروکراسی اداری را اصلاح کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح اله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در جلسه هماهنگی کمیته های برگزاری دومین نشست مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور که با هدف ابلاغ مسئولیتی اعضای کمیته ها در محل هتل بین المللی پارس کرمان برگزار شد، گفت: تجربه ی برنامه ریزی و برگزاری همایش ملی سمن های جوانان و شوق و ذوق جوانان برای برگزاری امور مجمع توسط اعضای سمن های جوانان نشان می دهد، باید برای ترویج فرهنگ کار داوطلبانه تلاش بیشتری کنیم و آن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی افزود: کار داوطلبانه مجموعه اقداماتی است که فرد بدون اجبار و انتظارات مالی انجام می دهد و این امر سبب محقق شدن اهداف و ارزش های جامعه می شود.

اسدی تصریح کرد: تحقیقات نشان داده، انجام امور داوطلبانه شادی و رضایتمندی بیشتر را به دنبال دارد و دلیل آن، افزایش اعتماد به نفس، گسترش مهارت های اجتماعی، افزایش دوستان و مخاطبان جدید است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان یادآور شد: همدلی ایجاد شده بین سمن ها، به منطور برگزا ی بهتر مجمع جای تقدیر و درس های فراوانی برای فرهنگ بوروکراتیک اداری دارد.

اسدی از سمن های جوانان خواست: با ترویج کار داوطلبانه، بوروکراسی اداری را اصلاح کنند.

انتهای پیام/ب

جلسه هماهنگی کمیته های برگزاری دومین نشست مجمع ملی سمن های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار