امام جمعه موقت بافق گفت: حضرت فاطمه زهرا(س)نقش بزرگی در دفاع از ولایت ایفا کرده و نخستین شهید راه ولایت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، حجت الاسلام حقیقت امام جمعه موقت بافق در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به ۳۰دیماه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) به تبیین ویژگی های ایشان پرداخت و گفت:شاید در تاریخ مظلومیت واقعیتی جانگداز تر از شهادت حضرت فاطمه(س) نیست و وی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


وی افزود:حضرت فاطمه زهرا(س)نقش بزرگی در دفاع از ولایت ایفا کرده و نخستین شهید راه ولایت است.

امام جمعه موقت بافق با اشاره به ۲۹دیماه روز غزه، نماد مقاومت فلسطین، به تشریح موقعیت این شهر پرداخت و گفت:غزه مدت هاست که در محاصره با اسرائیل قرار گرفته است که در دنیا معروف شده غزه بزرگترین زندان جهان است.


حجت الاسلام حقیقت ادامه داد:مردم غزه با مقاومت خود توانسته اند سیاست های اسرائیل را شکست دهند.


وی با بیان اینکه اسرائیل چند جنگ نابرابر با غزه داشته است تصریح کرد:اسرائیل در چهار جنگ نابرابر خود با مردم غزه بازهم شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


امام جمعه موقت بافق همچنین با اشاره به اینکه جنایت های آمریکا سرآغاز خصومت مردم به این کشور بود گفت:در استانه پیروزی انقلاب اسلامی مردم تنها شعار مرگ بر آمریکا سر می دادند اما با حمایت سران آمریکا از شاه،شعار مرگ بر آمریکا مردم هم به میدان آمد.


حجت الاسلام حقیقت افزود:ماهیت انقلابی،استقلال طلبی و ضد استکباری ایران از دلایل خصومت آمریکا با ایران است و اگر آمریکا به ملت ایران خیانت نمیکرد انقلاب بوجود نمی آمد.


وی با بیان اینکه پیشرفت و بالندگی انقلاب در طول ۴۰سال برای آمریکا قابل تحمل نیست گفت:بیداری ملت ها در برابر قدرت های ظلم ستیزبه نوعی الهام گرفته از انقلاب است و ایستادن ایران در برابر آمریکا برایشان خوشایند نیست.


امام جمعه موقت بافق ایران را از دکمه های خوب برای آمریکا بیان کرد و ادامه داد:ایران جزو کشورهای ثروتمند و پیشرفته دنیاست که از دست دادن چنین کشوری برای آمریکا سخت است.


سالروز ترور حسن علی منصور نخست وزیر رژیم شاه و تشریح جنایات وی در طول انقلاب و رحلت شیخ عباس قمی و تبیین ویژگی های وی از دیگر مسائلی بود که حجت الاسلام حقیقت به آن اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ ا
پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی برای امریکا قابل تحمل نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.