برجام دشمنان ما را رسوا کرد/امروز ایران اسلامی اقتدار و صلابت خود را مرهون و مدیون خون شهدا استمعاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقدامات دشمنان سبب شده بود تا برخی جوانان دچار این نیرنگ شوند که غرب دشمن ما نیست و ما باید دست آشتی به‌سوی آمریکا دراز کنیم که این البته تصوری اشتباه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار سالار آبنوش معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین  در گردهمایی بزرگ بسیجیان دامغان گفت: دشمنان ماسال‌ها است که از ابزارهای مختلفی چون فضای مجازی پروژه فریب ملت و جوانان ما را دنبال می‌کنند و باید اذعان داشته باشیم که در یک دهه گذشته دشمن با استفاده از این نقطه قوت خود توانسته بود بر تفکرات جمعیت کثیری از نسل سوم و چهارم انقلاب اثر بگذارد.

وی بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان در قبال جوانان تأکید کرد و بیان داشت: اقدامات دشمنان سبب شده بود تا متأسفانه برخی جوانان دچار این نیرنگ شوند که غرب دشمن ما نیست و ما باید دست آشتی به‌سوی آمریکا دراز کنیم که این البته تصوری اشتباه است.

معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج بابیان اینکه برجام دست آمریکا و غربی‌ها را باز کرد، تأکید کرد: دشمنان در حال نیرنگ علیه جوانان ما بودند و تا حدی بر روی جوانان ما اثر گذارده بودند که حتی هشدار دلسوزان کشور و انقلاب مبنی بر پنهان بودن دست آهنی دشمن زیر دستکش مخملی آمریکا را نمی‌شنیدند و آن را با تمسخر به دمیدن در شیپور جنگ تعبیر می‌کردند حال‌آنکه برجام رخ داد و مشت آمریکا را برای همگان باز کرد که نمی توان به این کشور اعتماد کرد.

آبنوش با بیان اینکه برجام دشمنان ما را رسوا کرد، گفت: این موضوع مانند ضرب المثل قدیمی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد شد و امروز مردم خود اثرات اعتماد به مستکبران را مشاهده می‌کنند، در برهه کنونی برای همگان مسجل شده که استکبار جهانی، به رهبری آمریکا برای قطع ریشه های انقلاب اسلامی یک قیچی را طراحی کرده که یک لبه آن مذاکره شامل برجام و ... است و یک لبه دیگرش جنگ های نیابتی در منطقه و به خصوص تقویت جریان های تروریستی و تکفیری محسوب می شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی اقتدار و صلابت خود را مرهون و مدیون خون شهدا است، افزود: از این رو است که ما معتقد هستیم برجام امروز سندی است که حتی غربگراترین افراد نیز نمی توانند دوستی غربی ها را با ملت ما تبلیغ کنند و با عنایت الهی امروز شاهد هستیم که قیچی غرب، دست خودشان را بریده است.

انتهای پیام / گ

دشمنان پروژه فریب ملت و جوانان ایران اسلامی را دنبال می‌کنند

برچسب ها: سپاه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.