مدیرکل راه و ترابری استان سمنان خبرداد؛

اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های اداره کل راه و ترابری این استان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید کمال‌الدین میر جعفریان مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: در حاشیه سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان ۱۶ میلیارد تومان به دو طرح راه‌سازی دامغان اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: در این سفر شش میلیارد تومان برای تکمیل و روکش آسفالت محور دیباج_ سرخ گریوه و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث باند دوم چشمه‌علی به سه‌راهی فولاد محله اختصاص‌یافته است.

وی تصریح کرد: علاوه بر اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان همچنین چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و از محل اعتبارات استانی در ۱۲ پروژه شامل بهسازی راه‌ها روستایی، تجهیز ماشین‌آلات، مرمت و توسعه راهدارخانه‌ها در دامغان اختصاص و در حال اجرا است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان بیان کرد: احداث و تکمیل باند دوم دامغان- معلمان - جندق از مهمترین اولویت‌های کاری اداره کل راه و ترابری در دامغان است.

میرجعفریان گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های اداره کل راه و ترابری این استان اختصاص داده شد.

انتهای پیام / گ

۱۶میلیارد تومان به ۲ طرح راه‌سازی دامغان اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.