صفارهرندی: چهل ساله شدن انقلاب اسلامی زمانی برای شکوفایی بیشتر آن است/ بیشترین بار دیپلماسی عمومی کشورمان بر عهده مردم است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر جوانی انقلاب اسلامی آن را انقلابی غیر محافظه کارانه دانست.

چهل ساله شدن انقلاب اسلامی زمانی برای شکوفایی آن استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم رونمایی از کتاب گلستان انقلاب که صبح امروز ( یکشنبه اول بهمن ماه) برگزار شد، ضمن تاکید بر ماهیت جوان، مددکارانه و خیرخواهانه انقلاب اسلامی ایران گفت: شاید ۴۰ سالگی زمانی برای دست به عصا بودن است، اما این سن برای انقلاب اسلامی تازه زمان شکوفایی هرچه بهتر و جوانی آن است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر انقلاب اسلامی محافظه‌کار نیست و هم اکنون بیشتر افراد انقلاب جوانانی هستند که همگی کار جوانانه را برای شکوفایی هرچه بهتر انجام دهند.

صفارهرندی تاکید کرد: انقلاب اسلامی، همان نهالی  است که باغبانی آن را کاشته و حالا شاخ و برگ داده و سر سبز‌تر شده که در واقع حامی و مددکار مردم و دست گیر در راه ماندگان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه موضع ایران هیچ‌گاه مداخله در امور دیگر کشورها نبوده است، خاطرنشان کرد: تا کنون در کار کسی مداخله‌ای نکرده ایم و حضورمان در جا‌های دیگر صرفا به علت درخواست خود آن کشور‌ها بوده است.

صفار‌هرندی اظهارکرد: این انقلاب هیچ راهزنی نکرده است و بدون درخواست طرف مقابل در مسائل آن ورود نکرده برعکس بعضی‌ها که شبانه و با هواپیمای شخصی و در حالت استتار کامل در یکی از پایگاه‌های دور افتاده خود عراق هواپیمایش به زمین می‌نشیند و با ترس و واهمه ناله‌های نگرانی سر می‌دهد مبنی بر این که تا کنون ۷ هزار میلیارد دلار برای براندازی انقلاب اسلامی هزینه کرده است، اما به جایی نرسیده‌اند.

وی  تصریح کرد: در این شرایط سردار سلیمانی یکی از نمایندگان کشورمان که در‌ واقع نماینده دل‌های مردم مظلومی هم است  از این انقلاب برمی‌خیزد و به درخواست خود کشور عراق بر بال مردم رنج دیده آن کشور وارد می‌شود تا با تمام قوا کمک حالشان شود.

صفارهرندی خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهام بخش و بر اساس آرمان‌های عمیق مردم است.

وی همچنین در خصوص دشمنی‌هایی که بازهم نسبت به انقلاب اسلامی وجود دارد، اظهار کرد: البته مردم حق دارند که پیگیر راه چاره برای حل مشکلات کشور شوند، اما آن‌هایی که حل این مسائل را در بیرون می‌دانند راه را اشتباه رفته‌اند و هدف‌گیریشان غلط است.

صفارهرندی به ۲ علت مهم برای اثبات حقانیت انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب تیر‌ها و ترکش‌های کینه و دشمنی به طرف آن روانه می‌شود در حالی که این همه بد‌خواهی و دشمنی در هیچ جای دیگری دیده نشده است و دومین علت آن به این مسئله برمی‌گردد که آن‌هایی که موفق به تخریب انقلاب نشده‌اند سعی کردند بدل انقلاب آن را بسازند.

وی در تشریح سخنان خود اظهار کرد: روش آنان را به شیوه انقلابی جلو بردند تا بدلسازی کنند و خودشان را هم مخرب می‌دانند در حالی که این نوع سبک نتیجه بخش نبوده حتی به واسطه این که از فریاد‌های اصلاح‌طلبانه به شیوه‌های خاص خودشان استقبال کنند.

صفارهرندی تصریح کرد: در حقانیت انقلاب اسلامی دو نکته را باید مد نظر قرار داد، اول شدت دشمنی‌هایی که با این انقلاب صورت می‌گیرد، در دنیا نمونه ندارد و دوم اینکه این گوهر ارزشمند، چنان اصالت دارد که وقتی نتوانستند آن را تصاحب کنند درصدد برآمدند از آن بدل بسازند و روشن است که هر چه که می‌کوشند از آن بدلی بسازند یعنی خیلی گرانبهاست، چون بدل آفتابه مسی را نمی‌سازند، بلکه بدل الماس و طلا را می‌سازند.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان برای تخریب جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: القاعده و جبهه النصره و داعش بدل‌هایی هستند که دشمن برای انقلاب اسلامی ساخته است، اما ناکام ماندند، چون انسان‌ها بدل را از اصل تشخیص می‌دهند.

وی با بیان اینکه افرادی که  فطرت انسانی آنان بیدار است به سمت انقلاب گرایش می‌یابند، خاطرنشان کرد: البته دستگاه دیپلماسی ما در این عرصه تعطیل است و بار دیپلماسی عمومی ما روی دوش خود مردم است، چون دستگاه دیپلماسی کشور نه ابزار آن را دارد و نه نیرو‌های پای کاری دارد. تالیف کتاب گلستان انقلاب یکی از مصادیق آتش به اختیار است، چرا که دستگاه رسمی متولی آن نشده است.

صفارهرندی در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یقینا بواسطه جوانان کشورمان ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی شکوهمندتر جلوه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار