پرداخت ۸۸۰ فقره تسهیلات ازدواج در کشور

وزیر ورزش و جوانان از پرداخت ۸۸۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج از ابتدای امسال خبر داد و گفت: تا پایان سال این میزان به مرز یک میلیون فقره می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد کشور که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، فدایی استاندار کرمان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان برگزار شد، گفت: در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شاهد برگزاری انتخابات سمن‌های جوان کشور در کرمان هستیم که خوشبختانه مجمع آنها برگزار شد.

پرداخت ۸۸۰ فقره تسهیلات ازدواج در کشور

وی با بیان اینکه امروز تاریخ ایران به خود می‌بالد که جوانانی پویا و فعال دارد که در حوزه‌های مختلف حضور جدی و موثری دارند، افزود: حضور و مشارکت جوانان را به صورت جدی در کشور دنبال می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان خاطراتی از گذشته و اینکه افتخار آشنایی با جهانگیری، معاون اول رییس جمهور را از سال‌های قبل داشتم، تصریح کرد: سال ۶۳ جهانگیری، کاندید نمایندگی مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی بود که به اتفاق تیمی به عنوان بازرس انتخاباتی جیرفت به آنجا رفتم و وی در آن انتخابات پیروز شد و به مجلس رفت.

پرداخت ۸۸۰ فقره تسهیلات ازدواج در کشور

سلطانی فر با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری مرحوم هاشمی‌رفسنجانی، اسحاق جهانگیری استاندار اصفهان بودند و من استاندار مرکزی و در دوران خاتمی، وزیر بودیم، یادآور شد: البته در دولت نهم و دهم هر دو بیکار بودیم.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با جوانان هر مشکلی داشتیم به جهانگیری مراجعه کردیم و آن گره باز شد، گفت: این دولت به جوانان اهمیت زیادی داده و تلاش ویژه‌ای برای حل مشکلات جوانان کرده است.

پرداخت ۸۸۰ فقره تسهیلات ازدواج در کشور

سلطانی فر با بیان اینکه از ابتدای امسال ۸۸۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است، افزود: این میزان تا پایان سال به مرز یک میلیون فقره می‌رسد که مجموع مبلغ آن ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از فعالیت ۲ هزار و ۲۶۰ سازمان مردم نهاد در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون تعداد خانه‌های جوان به بیش از ۹۰ خانه رسیده است.

پرداخت ۸۸۰ فقره تسهیلات ازدواج در کشور

در این مراسم با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استان در تالار برق منطقه‌ای کرمان از تمبر دومین مجمع ملی سمن‌های جوانان کشور رونمایی شد.

پرداخت ۸۸۰ فقره تسهیلات ازدواج در کشور

انتهای پیام/ب

سخنان وزیر ورزش در دومین مجمع ملی سمن های جوانان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.