در ادامه اقدامات خلاف عرف دولت ترامپ؛

کاخ سفید: هرگاه لازم بدانیم نشست‌های خبری هفتگی را برگزار می‌کنیم

معاون سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید امروز گفت: سارا سندرز هر گاه لازم بداند نشست‌های خبری را برگزار خواهد کرد.

کاخ سفید: هرگاه لازم بدانیم نشست‌های خبری هفتگی را برگزار می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اقدامات جنجالی و خلاف عرف دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین این اقدامات، «هوگان گیدلی» معاون «سارا سندرز»، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، امروز (سه شنبه) در گفتگو با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز»، اعلام کرد: سارا سندرز زمانی دوباره در محل برگزاری نشست‌های خبری حاضر خواهد شد که دلیلی برای آن پیدا کند.

گیدلی افزود: گاهی ما لازم می‌دانیم تا به محل برگزاری نشست خبری بیاییم تا خبر‌ها را به اطلاع همه برسانیم، گاهی نیز ضرورتی در این کار نمی‌بینیم. بسیاری از اوقات که ما در محل برگزاری نشست خبری حاضر نمی‌شویم به این دلیل است که خود رئیس جمهور پیش‌تر با مردم آمریکا سخن گفته است.

دونالد ترامپ صبح روز سه شنبه در توئیتی نوشت به سارا سندرز گفته است از این به بعد نشست‌های خبری را برگزار نکند. او در ادامه توئیت خود افزود: «خبر‌ها در هر صورت پخش می‌شود».

رئیس جمهور آمریکا همچنین بار دیگر رسانه‌های آمریکایی را «جعلی» خواند و مدعی شد: «بیشتر آن‌ها هرگز نشست‌های خبری ما را به طور عادلانه پوشش نخواهند داد».

کاخ سفید سال جاری میلادی (۲۰۱۹) هنور هیچ نشست خبری برگزار نکرده است. آخرین نشست خبری کاخ سفید ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۸ برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار