معرفی ۳ شهرستان برتر استان کرمان در حوزه‌ جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بر اساس عملکردی که شهرستان‌های استان در حوزه‌ی ستاد‌های ساماندهی امور جوانان داشتند، سه شهرستان بم، فهرج و فاریاب عملکرد مناسب و بالاتری نسبت به بقیه داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با محوریت مشارکت های اجتماعی با حضور مهندس تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سالک مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان، فدایی استاندار و اعضا در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از استاندار برای حمایت  لطف و همت شان که سبب شد افتخار میزبانی دومین مجمع ملی سمن های جوانان کشور و نخستین انتخابات هیئت رییسه این مجمع، نصیب دیار کریمان شود، گفت: مطمئناً این کار بزرگ و این اتفاق مبارک با همکاری همه ی نهاد ها و دستگاه های اجرایی استان رخ داد و این ستودنیست.

وی از جوانان و تشکل های استان نیز قدردانی کرد و افزود: اصل کار اجرایی این مجمع بر عهده ی جوانان بوده است.

امیری خراسانی خطاب به تشکل های جوانان استان تصریح کرد: شما باعث سربلندی نام جوانان استان کرمان شدید، مهمانان و مسئولان همه رضایت داشتند، امیدواریم بتوانیم به صورت ویژه جبران کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: بر اساس عملکردی که شهرستان های ما در حوزه ی ستادهای ساماندهی امور جوانان داشتند، سه شهرستان عملکرد مناسب و بالاتری نسبت به بقیه ی داشتند.

امیری خراسانی بم، فهرج و فاریاب را از جمله ی این شهرستان ها عنوان و ابراز امیدواری کرد: بقیه ی شهرستان ها هم تلاش کنند تا عملکرد خوبی از خود در حوزه ی جوانان ارائه دهند.

انتهای پیام/ب

ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.