در نشست خبری جشنواره فیلم فجر عنوان شد؛

اکران رایگان فیلم ویژه کودک و نوجوان/فیلم‌های جشنواره فجر در قم اکران می شود

مدیر کل ارشاد قم گفت:پنج فیلم ویژه کودکان و نوجوانان به صورت رایگان در دو سینمای قم اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حسینی کاشانی،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم روز چهارشنبه در نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را همزمان با پایتخت در قم اکران می‌کند.

حسینی کاشانی علت اکران فیلم‌ها در قم را استقبال خوب مردم در سال‌های گذشته اعلام کرد و افزود: از ۱۲ تا ۱۸ بهمن اکران این فیلم‌ها در قم آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان‌ها هیچ ممیزی برای اکران فیلم‌ها ندارند گفت: دوازده فیلم در بخش سودای سیمرغ و هجده فیلم دربخش نگاه نو در این دوره جشنواره حضور دارند که از این تعداد، ۱۱ تا ۱۴ فیلم از هر دو بخش، در دو سینمای ونوس و تربیت برای علاقه‌مندان به نمایش در خواهد آمد.

حسینی تصریح کرد: تعداد نمایش هر فیلم سه اکران خواهد بود و بهای بلیط ده هزار تومان است.

وی از اجرای طرح شاپرک در بخش جنبی این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: در این طرح پنج فیلم برای کودکان و نوجوانان در نوبت صبح از ۱۳ تا ۱۷ بهمن به صورت رایگان در دو سینمای ونوس و تربیت اکران می‌شود.

حسینی با اشاره به پخش برنامه به صورت زنده از شبکه استانی نور در سال گذشته و رضایت و خشنودی و استقبال مخاطبان گفت: امسال نیز هر شب برنامه‌ای به صورت زنده به مدت ۴۵ پخش خواهد شد.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این جشنواره از مجموع ۲ هزار امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق به کسب یک هزار و ۸۴۰ امتیاز شد و مقام اول را کسب کرد.

در پایان این نشست خبری از پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

انتهای پیام/ش

نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ملیکا
۱۵:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
ملیکاهستم 8 سالم ازقم خیلی علاقه به بازیگری دارم
آخرین اخبار