مادورو: من ضد آمریکا نیستم ضد امپریالیسم هستم

­نیکلاس مادورو تاکید کرد قطع روابط با آمریکا به معنای قطع روابط با ملت این کشور نیست بلکه به معنی قطع روابط با دولت دونالد ترامپ است.

مادورو: من ضد آمریکا نیستم ضد امپریالیسم هستمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در کنفرانسی مطبوعاتی در کاراکاس اعلام کرد: «مقامات آمریکا می‌خواهند ما را به عنوان ضد آمریکایی معرفی کنند. من ضد این کشور نیستم، من ضد امپریالیسم هستم. این دو مسئله متفاوت است و باید به امپریالیسم پایان داد.»

وی با ابراز همدلی با ملت آمریکا گفت: قطع روابط با آمریکا به معنای قطع روابط با ملت این کشور نیست بلکه به معنی قطع روابط با دولت دونالد ترامپ (رئیس‌جمهور آمریکا) است.

نیکلاس مادورو در بخش دیگری از سخنان خود افزود روابط اقتصادی با آمریکا حفظ خواهد شد و فروش نفت ونزوئلا به این کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در خصوص گفتگو با مخالفان دولت این کشور، بر عزم خود مبنی بر دیدار و گفتگو با خوان گوایدو، رهبر مخالفان تاکید کرد و گفت کانال‌های ارتباطی با مخالفان وجود داشته و خواهد داشت.

به علاوه، رئیس‌جمهور ونزوئلا خاطر نشان کرد وزارت امور خارجه کشورش در حال حاضر مشغول بررسی روابط با کشور‌هایی است که خوان گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت به رسمیت شناخته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۱:۳۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
این شیوه خبیث آمریکا در کشور های مخالف و انقلابی است ، که به کمک نوکرانش ؛ آنقدر عرصه را بر مردم تنگ می کند ، که برضد حکومت خود قیام کنند !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
لعنت بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
اینم نمیخواد کناره گیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
انشالله نابودی کاخ سفید امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
مادورو و چاوز سالها قبل از آغاز تحریم های آمریکا اقتصاد این کشور رو زمینگیر کردند،با اعمال مالیات های سنگین همه ی سرمایه داران را فراری دادند، رئیس جمهور ونزوئلا بهتره ببینه مردمش دارن گوشت گندیده میخورن ماهی یک دفعه و دارو ی سرماخوردگی هم در کشورش پیدا نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
داداش یک کشوریابایددارای معدن بسیارغنی یامنابع نفتی بسیارزیادیادارای صنعت پیشرفته باشدتااوضاعش درست بچرخه ونزوئلا دارای مقدارکمی منابع نفتی است که متاسفانه خودهمین نفت عامل عقب افتادگی کشورهای جهان سوم است یک رئیس جمهورنمی تواندمعجزه کندوعلت تورم چندصددرصدی فعلی هم دقیقاتحریمهای ظالمانه شیطان بزرگ امریکا است.
Kazakhstan
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
جالبه که بدونید ذخایر نفتی ونزوئلا از ایران بیشتره و مقام سوم اوپک را داره و از نظر تکنولوژی پیشرفته تر از ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
France
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
ننگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۱۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
مرگ برآمریکابزرگترین فتنه گرتاریخ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
تورم چند صد درصد و چند هزار درصد نتیجه افکار سوسیالیستی جنابعالی هست .قیمت ها در کشور شما هر ۱۸ روز دو برابر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
داداش نتیجه تحریمهای ظالمانه شیطان بزرگ امریکا است نه افکارمادورواین روبفهم.
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۱:۲۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
این جنگ اقتصادی است که کشور ما هم دچار همین جنگ اقتصادی شده . مگه الان تو کشور خودمون گرونی بیداد نمی کنه . اما مسئولین و مردم هر دو کشور نباید از موضع ضدامپریالیستی و ضدامریکایی خود دست بکشند وگرنه باید تسلیم خواسته دشمن بشیم .
آخرین اخبار