مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان:

بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس و ساختمان‌های آموزشی در اولویت نخست این سازمان قرار دارد/۷۳ پروژه آموزشی استان سمنان در دست‌ساخت است

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان گفت: دانش آموزان سرمایه‌های آینده کشور به شمار می‌روند و برخورداری همه آن‌ها از امکانات آموزشی و وسایل گرمایشی ایمن استاندار حق آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید هژبری مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان در آئین افتتاح مدرسه شش کلاسه مسلم بن عقیل گرمسار گفت: ۷۳ پروژه آموزشی استان سمنان در حال ساخت است، ابراز داشت: این تعداد پروژه آموزشی ۴۸۶ کلاس درس را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه  ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه‌ها تصویب‌شده است، اضافه کرد: ۴۵ درصد اعتبارات این پروژه‌ها از ظرفیت خیران  مدرسه‌ساز استان سمنان تأمین می‌شود.

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بابیان اینکه بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس و ساختمان‌های آموزشی در اولویت نخست این سازمان قرار دارد، ابراز داشت: برای افزایش سه برابری طول عمر ساختمان‌های آموزشی رویکرد جدیدی را دنبال می‌کنیم.

 هژبری در ادامه تصریح کرد: صنعتی سازی و ایمن‌سازی در مصرف انرژی و در مقابل حریق و سایر خطرات طبیعی سیاست مهم این سازمان در ساخت‌وساز مدارس جدید است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان سرمایه‌های آینده کشور به شمار می‌روند و برخورداری همه آن‌ها از امکانات آموزشی و وسایل گرمایشی ایمن استاندار حق آن‌ها است لذا نوسازی مدارس در همه شهرها و روستاهای استان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام / گ

دانش آموزان سرمایه‌های آینده کشور به شمار می‌روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.