لحظه سرقت سارقان زن از منزل مسکونی +فیلم

دوربین مدار بسته لحظه سرقت دو سارق زن از یک منزل ویلایی را به ثبت رساندند.

لحظه سرقت سارقان زن از منزل مسکونی + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ویدئویی که به تازگی منتشر شده، لحظه سرقت دو سارق زن از یک منزل ویلایی در استرالیا را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این دو سارق در حالی که در مقابل این خانه پرسه می‌زنند، دیده می‌شوند. آن‌ها سپس اقدام به باز کردن درب خانه کرده و وارد خانه می‌شوند.

ویدئویی که توسط دوربین داخل خانه تهیه شده، نمایی دیگر از ورود سارقان به داخل خانه و سپس یکی از سارقان زن در حال سرقت وسایل داخل خانه را نشان می‌دهد.

این زن در حالی که به آرامی داخل خانه قدم برمی‌دارد خود را به یک صندلی چوبی نزدیک کرده و اقدام به برداشتن یک کوله پشتی می‌کند. این سرقت در ساعت ۷.۲۵ دقیقه بعد از ظهر تاریخ ۶ دسامبر و در یک خانه ویلایی در نوراندوی استرالیا رخ داد.

بنا بر گفته پلیس محلی تنها ۳۰ ثانیه طول کشید تا یکی از سارقان زن وارد این خانه شده و با رساندن خود به نزدیکی آشپزخانه و صندلی‌ای که در آنجا قرار داشت، اقدام به سرقت یک کوله‌پشتی مشکی‌رنگ و همچنین تلفن همراهی که روی میز قرار داشت، کند. بنا بر اطلاعاتی که پلیس منتشر کرده، این سارق حدود ۲۵ تا ۳۵ ساله بوده و دارای قدی بلند بود. این زن پس از سرقت وسایل مذکور به همراه یک زن دیگر خانه را ترک کرد. زن دوم نیز دارای اندامی متوسط و سن او ۲۵ تا ۳۵ سال تخمین زده می‌شود.

بنا بر گفته پلیس آن‌ها در این سرقت از یک خودروی کوچک استفاده کرده بودند. در حالی که پلیس تحقیقات و جستجو‌های خود را برای دستگیری این سارقان آغاز کرده، ابراز امیدواری کرد شهروندان در یافتن این دو سارق زن به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/

سارقانی زنی که پلیس استرالیا به دنبال آنهاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
نمیشه آدرس بدم خونه منم بیان دزدی؟ نامردم اگر درو قفل کنم
آخرین اخبار