کاراته کای کرمانی نایب قهرمان لیگ جهانی فرانسه

مهدی قراری زاده، نماینده وزن منهای ۸۴ کیلوگرم کاراته استان کرمان، مدال نقره رقابت هاى لیگ جهانى کاراته وان ٢٠١٩ فرانسه را به خود اختصاص داد.

احمدی امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مهدی قراری زاده، کاراته کای وزن ۸۴- کیلوگرم استان کرمان که در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های لیگ جهانى کاراته وان ٢٠١٩ فرانسه مقابل اوگور آکتاش ترکیه‌ای ضربه سنگینی دریافت کرده و حریف هانسکو شده بود، با توجه به آسیب دیدگی و اجازه ندادن پزشک برای حضور در ادامه مسابقات و طبق قانون داوری نمی‌توانست در دیدار فینال مقابل آنتوان ایساکو از بلاروس حضور یابد و بنابراین به مدال نقره این وزن دست یافت.
وی افزود: این ورزشکار شایسته‌ی کرمانی روز گذشته ابتدا ۶ بر صفر استانتین سیمبول از اوکراین را شکشت داده بود، سپس در دومین دیدار یک بر صفر محمد احمد رامادان از مصر را مغلوب کرد.

امیری تصریح کرد: در مبارزه سوم یک بر صفر پناه عبدلایف آذربایجانی را برد و در ادامه موفق شد مقابل ایوان وسیچ از کرواسی ۶ بر ۴ به پیروزی برسد و به نیمه نهایی راه یابد.
وی یادآور شد: قراری زاده در نیمه نهایی ۳ بر ۲ اوگور آکتاش از ترکیه را شکست دهد و فینالیست شد.

امیری به رقابت بی نظیر قراری زاده مقابل حریفان اشاره کرد و افزود: پیج فدراسیون جهانی کاراته، وی را شگفتی ساز رقابت‌های جهانی لیگ کاراته وان پاریس اعلام کرد.

انتهای پیام/ب

قراری زاده به مدال نقره رقابت های لیگ کاراته وان فرانسه دست یافت

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار