آزمایش موفق اتومبیل های پرنده بوئینگ +فیلم

شرکت هوافضای بوئینگ برای نخستین بار اتومبیل پرنده را به صورت موفقیت‌آمیز آزمایش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرواز اتومبیل‌ها در آسمان رویای همیشگی انسان‌هاست تا از دست ترافیک‌های زمینی نجات یابند و اکنون این رویا رو به برآورده شدن است. پرواز وسیله نقلیه شخصی که نیازی به خرید بلیط و معطلی در فرودگاه‌ها را هم ندارد.

شرکت هوافضای بوئینگ آزمایش موفقیت‌آمیزی را از نمونه اولیه پرواز اتوموبیل که نشانه واقع‌گرایی اجرای این ایده در تکنولوژی است، انجام داد. پروژه‌ای که خیلی از شرکت‌ها فضایی و خودروسازی را درگیر خود کرده است. در این گزارش ویدئویی از روند اجرایی پروژه قرار داده شده که کارشناسان بوئینگ با خیال راحت در حال فیلمبرداری هستند. در این پروژه کارشناسان شرکت Aurora Flight Sciences که عمدتاً در طراحی و ساخت وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین کار می‌کنند، جهت توسعه کار حضور داشتند.

البته این خودرو پرنده شبیه هواپیمای مسافری مینیاتوری با یک پلتفرم ساخته شده که برای اطمینان و امنیت بیشتر به صورت عمودی بلند می‌شود و فرود می‌کند. با توجه به مشخصات ذکر شده، PAV با موتور‌های الکتریکی مجهز شده که قادر به حمل تا ۲۲۷ کیلوگرم و فاصله پرواز ۸۰ کیلومتر است.

گفتنی است در سال ۲۰۱۸ نیز شرکت هواپیمایی Airbus اعلام کرد که نخستین تاکسی‌های پرنده را مورد آزمایش قرار داده است، بنابراین رقابت در بهره برداری از این پروژه در حال افزایش است. البته این پروژه در حال حاضر به اندازه کافی برای شرایط شهری مناسب نیست.

انتهای پیام/

آزمایش پرواز اتومبیل در آسمان

برچسب ها: دانلود فیلم ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار