مدیرکل امور فرهنگی ، رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور در اراک؛

اجرای ۱۸۶ طرح در کشور برای مقابله با اسیب‌های اجتماعی

مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور در اراک از اجرای ۱۸۶ طرح در کشور برای مقابله با اسیب‌های اجتماعی خبر داد.

اجرای ۱۸۶ طرح در کشور برای مقابله با اسیب‌های اجتماعیبه گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام احمد صحت قول مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور در حاشیه جلسه توجیهی مدیران پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی سکونتگاه‌های غیررسمی استان مرکزی در اراک گفت: ۱۸۶ طرح در خصوص جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور وجود دارد که پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی محله هایکی از آن‌ها است.

حجت الاسلام صحت قول ضمن بیان اهمیت اجرای این طرح فرهنگی گفت: نتیجه توجه فرهنگی و دینی به محله‌ها و مناطق آسیب می‌تواند ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی به پیشرفت‌هایی در همه حوزه‌ها حتی حوزه‌های اقتصادی انجامد.

وی با بیان اینکه در کاهش آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی جزو استان‌های برتر است اضافه کرد: مردم استان مرکزی در زمینه اگاهسازی خانواده‌ها و همدلی باهم که مهمترین عامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی است جزو استان‌های برتر در کشور است.

آغاز به کار ۸ پایگاه فرهنگی و اجتماعی ر. سکونتگاه‌های غیر رسمی استان مرکزی

حجت الاسلام قربانپور، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هم گفت: در استان مرکزی ۸ پایگاه فرهنگی و اجتماعی (۴ پایگاه در اراک و ۴ پایگاه در ساوه) در سکونتگاه‌های غیر رسمی از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند که این امر می‌تواند باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.