کارشناس سازمان هواشناسی همدان از ادامه وزش شدید باد تا عصر امروز در همدان خبر داد.

بارش باران و وزش شدید باد در همدانسیدمحسن موسوی کارشناس سازمان هواشناسی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با بیان اینکه بیشتر بارش ها  در استان همدان به شکل  باران خواهد بود،گفت: آسمان استان همدان تا اواخر امروز ابری و همراه با بارش باران پیش بینی شده است که امکان بارش برف در ساعات پایانی روز وجود دارد.

وی با اشاره به وضع هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: فردا نیز برای همدان آسمانی ابری همراه بارش پراکنده برف و باران پیش بینی شده است.

موسوی گفت: از روز چهارشنبه شاهد جوی آرام همراه با کاهش دما در استان همدان خواهیم بود.

وی با اشاره به وزش شدید باد در شهر همدانا سرعت ۵۴ کیلومتر در  ساعت بیان کرد: وزش باد در همدان تا ساعات ابتدایی شب ادامه خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: وزش باد در شهر کبودراهنگ ۴۰، ملایر، نهاوند و اسدآباد ۳۶ و رزن ۲۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

موسوی با اشاره به کمینه و پیشینیه دما همدان، گفت: دیروز نیز دمای شهر همدان بین ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر تا ۱۳ درجه متغیر بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان تویسرکان با صفر درجه، سردترین و نهاوند نیز با ۱۵ درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان همدان گزارش شده است.

انتهای پیام/د.ا

وزش شدید باد در همدان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.