کی روش: استحقاق رسیدن به فینال را داشتیم/ مسئولیت کامل اتفاقات داخل زمین را می‌پذیرم/ آینده بسیار خوبی را برای تیم ملی فوتبال ایران می‌بینم

کی روش: بعد از دریافت گل اول از نظر احساسی بهم ریختیم/ الان پایان اینجاستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: مسائل زیادی وجود ندارد که در مورد آن صحبت کنم. نیمه اول این بازی متعادل بود. در ادامه نیمه دوم نیز بازی تعادل داشت تا اینکه یک اشتباه ساده از طرف بازیکنان من اتفاق افتاد. بازیکنان ما منتظر تصمیم داور برای اعلام خطا بودند که اشتباه کردند و بعد از این اتفاق تیم از نظر احساسی کاملا بهم ریخت.

شاهد یک شکست احساسی بودیم

او در مورد این دیدار و شکست تیم ملی گفت: شاهد یک شکست احساسی بودیم، بعد از اینکه گل خوردیم یک تیم در زمین حضور داشت و آن هم تیم ژاپن بود. امشب بهترین تیم توانست به گل برسد. به ژاپنی‌ها تبریک می‌گویم آن‌ها استحقاق حضور در فینال را داشتند. از بازیکنان تیم خودم هم تشکر می‌کنم و با در نظر گرفتن تمام محدودیت‌ها و دشواری‌ها که وجود دارد در این چند سال تلاش بسیار زیادی کردند.

افراد زیادی برای شنیدن صحبت های من وجود ندارند

کی‌روش در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردیم با او می‌توانستیم قهرمان شویم، اما این اتفاق نیافتاد و باز هم مردم ایران باید صبر کنند و چرا تیمی که شرایط خوبی داشت نتوانست نتیجه بگیرد گفت: در این هشت سال که در ایران حضور داشتم تمام نقطه نظراتم را بیان کردم، فکر نمی‌کنم افراد زیادی باشند که بخواهند به حرف من گوش دهند. الان زمان مناسبی برای حرف زدن در مورد این موضع نیست.

استحقاق رسیدن به فینال را داشتیم

او در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت: بسیار خوشحالم و به این ماجراجویی همراه با بازیکنان ایران افتخار می‌کنم، آن‌ها فوق العاده و بی نظیر بودند. استحقاق این را داشتیم که به فینال برسیم. فکر می‌کنم ساده‌ترین راه برای بیان کردن منظورم قسمتی از یک آهنگ معروف است که الان پایان اینجاست. الان زمان این است که تقدیر خودم را تقدیم مردم ایران کنم که توانستم در این ۸ سال مربی این بازیکنان و این تیم باشم. این بازیکنان استحقاق بهترین‌ها را دارند.

بازیکنان من در زمین می جنگند و به همین علت عاشقشان هستم

کی روش در مورد توجه تیم‌های خارجی به بازیکنان تیم ایران گفت: بازیکنان ما توانستند نظر‌ها را به خود جلب کنند، چراکه در زمان مناسب بهترین عملکرد را داشتند و اعتبار جهانی بدست آوردند. این نقطه‌ای است که بازیکنان می‌توانند آزادانه‌ترین تصمیمات را بگیرند. خیلی از افراد به خاطر عملکرد و نوع جنگیدن بازیکنان شاهد این هستند که آن‌ها در زمین تلاش می‌کنند و به همین خاطر من عاشق آن‌ها هستم.

او ادامه داد: برای تیم فوتبال ژاپن هم آرزوی موفقیت می‌کنم و یک بار دیگر از فوتبال ایران و کادر فنی ام تشکر می‌کنم. مراتب تقدیرم را از اعماق وجودم بیان می‌کنم و امیدوارم متوجه شوید الان پایان اینجاست.

مردم ایران این پیام را به جهان دادند که این لیاقت را دارند تا نگاه ویژه ای به آنها شود

کی روش در تشکر از مردم ایران گفت: برای من هم مثل همان آهنگ معروف باید اینطور بگویم که من به عنوان مربی راه خودم را رفتم و مهمترین مطلب برایم این بود. برای مردم بزرگ ایران و هواداران فوتبال ایران بهترین آرزو‌ها را دارم. این احساس را دارم که عملکرد فوتبال ایران در برزیل و روسیه به خاطر مردم ایران بود و این پیام را به جهان دادند که مردم ایران این لیاقت را دارند که یک نگاه ویژه به آن‌ها شود و یک توجه و قدردانی متفاوت از آن‌ها صورت بگیرد. بازهم از این بابت تشکر می‌کنم.

مسئولیت کامل اتفاقات داخل زمین را می‌پذیرم

او در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا تاکتیک اشتباهی را در این بازی انتخاب کرده است گفت: مثل هشت سال گذشته من مسئولیت کامل اتفاقات داخل زمین را می‌پذیرم. دوست دارم از شما بپرسم نقش شما در این سال‌ها چه بود؟ نقش شما سکوت بود، ولی من در درون زمین برای تیم ملی شما جنگیدم.

آینده بسیار خوبی را برای تیم ملی فوتبال ایران می‌بینم

کی روش در مورد آینده تیم ملی ایران گفت: آینده بسیار خوبی را برای تیم ملی فوتبال ایران می‌بینم چرا که پایه‌های خوبی در حال حاضر بنا شده است. الان زمین بسیار خوبی دارند که بتوانند تمرینات خودشان را برگزار کنند. مرکز تمرینی خوبی را دارند که بتوانند بازیکنان استفاده کنند. حداقل در سال‌های آینده سرمربی تیم ملی انتخابش حول و حوش همین بازیکنان و این نسل از بازیکنان خواهد بود. مهمتر از هر چیزی میراثی است که باقی مانده است.


بیشتر بخوانید:

ایران صفر - ژاپن ۳/بعد از کره و استرالیا، ایران هم حذف شد/یک اشتباه رویای قهرمانی را ۴ سال به تعویق انداخت

کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا شکست

سرباز فراری تماشاگر بازی ایران +عکس


انتهای پیام/

صحبت های کی روش بعد از حذف از جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
من هم خیلی نارحت شدم ولی خوشحالم که این تیم آینده خوبی دارد تیم جوان خوبی داریم.به امید روزها خوب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
زندگی همچنان ادامه خواهد داشت ... چشم بهم بگذارید جام جهانی 2022 آمده . از همین حالا باید جنگید ...نباید خسته شد . خستگی معنا ندارد .برنامه ریزی نباید متوقف شود. کی روش هم به فوتبال ما کمک کرد..... یا ایشان بمانند یا یک مربی خارجی دیگه بیارن ...... مربی های خودی کاری از پیش نخواهند برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آقای کی روش شما میگید افراد زیادی برای شنیدن حرفای شما نیستند. آیا شما فرد خوبی برای شنیدن انتقاد و توصیه های خیلی از مربیان و فوتبال دوستان بودید؟ که نبودید....
بله بدون شما فوتبال ما آینده خوبی خواهد داشت چون شما بز دلی و ترس و دفاع و ضد حمله یاد تیم ما دادی نه چیز دیگر. تمی که با یک گل به هم بریزد آن تیم را باید انداخت زباله دانی. فوتبال فقط زدن و گل نخوردن نیست فوتبال یک اصل دیگر را هم دارد به عنوان برگشت(کامبک) که کی روش هیچ برنامه ای در 8 سال اخیر براش نداشت. کی روش با برد تیمهای ضعیف انگار فاتح فینال جام جهانی بود و کلی شادی میکرد.
آقای کی روش خدا خافظ.........
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ترکیب بازیکنان اصلاً خوب نبود روحیه ضعیف بودوعصبانی ازهمون دقایق اول مشخص بود تو لاکید.
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۰۸:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
من به عنوان یک ایرانی راضی نیستم مالیاتی که پرداخت می کنم به این شکل هزینه همچین مربیهایی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
علاوه بر سایر عوامل نقش آقای کیروش در این باخت بسیار واضحه حالا هم میگه من مسئولیت میپذیرم. زحمت میکشی داداش . حالا که میلیاردها از حق مردم رو چاپیدی تو لحظه آخر ضربه زدی و رفتی. یعنی تو نمیفهمیدی آزمون تنهایی نمیتونه کاری از پیش ببره. وقتی هم بازی رو وا دادیم اومدی کمر تیم رو با خروج بازیکنان وسط شکستی که دیگه کامل تیم ملی پکید و نتیجه اش شد دریافت گل سوم. آخه تیمی که دیگه چیزی واسه از دست دادن نداره رو اینجوری براش تعویض انجام میدن. فقط میتونم بگم داشت به ژاپن خدمت می‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
1 - استحقاق فینال نداشتی
2- مسئولیت هم به عهده تو تنها نیست بلکه اونایی ام هست که با باختهای بدجور به تیمای برتر بازم نیگر داشتن
3 - اگه بازم بمونی آینده اسفناکتری در انتظارمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فوتبال رو کلا از این مملکت جمع کنید. فقط بلدن پول بگیرن و خودشون رو گم کنن و مردم رو تحقیر کنن! به جای فوتبال، به ورزشهایی مثل کشتی و والیبال و تکواندو و ورزشهای رزمی دیگه اهمیت بدید که بازدهی داره. همه میدونن فوتبال محیط کثیفی داره اما هنوز هم داریم ادامه میدیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
همه ما خوب میدونیم که تیم های اروپایی بیشتر از 100 سال سرمایه گذاری و برنامه ریزی کردن شدن این و ژاپن و تیم های شرق آسیا بیشتر از 30 سال شدن اینی که دیشب دیدیم ولی ایران 8 ساله یکاری رو شروع کرده اونهم تو خط دفاع اتوبوسی (به قول همه).طرفدار کیروش نیستم طرفدار واقعیتم نمیگم باید بمونه ولی حرف اینه بایستی فدراسون دنباله رو فوتبال اروپا باشه و تکنولوژی های روز رو بیاره برا بازیکنا و سرمربی خیلی بهتر و باارزش تر تا بتونیم تازه امیدوار باشیم بتوننه نتیجه بگیره نه اینکه تازه بره بومی سازی کنه و هرچی مهیا هست رو از بین ببره.
حرف آخرم اینه خیلی خیلی کار داریم هم توی فوتبالمون و هم توی فرهنگ فوتبالمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
میلیاردها تومن از بیت المال دادن به این خارجی و من دیروز پول شیرخشک نداشتم برای بچه ام ....کارگر هستم کار هم نیست بیمه هم نیستم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آقای کیروش ...تو استحقاق هیچ چیزی را نداری...بهترین کار دیپورت تو از ایرانه ..تا بلکه اندکی ادب یاد بگیری
Canada
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
نباید 8 سال در این پست میماند .کلا بخاطر این شکست باید تمام اعوامل فوتبال عوص شوند .کارایی نداشتند .بازیکن ها هیجانی عمل کردند .واقعیت دینا را نشناخته اند .در رویا یند
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۲:۵۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
بس دیگه همیشه شما نشان دادید در کمال امید مردم را ناامید میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
مگه تيم ايران در برزيل و روسيه چه عملكردي داشتند غير از اين بود كه حتي از گروه خودشون هم نتونستن صعود كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
تو يكي از گران ترين مربياني نه حرفه اي ترين هيچي از فوتبال بلد نيستس. حيف اون همه دلار كه به جيب جنابعالي ريخته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
جناب عالي و آن مسئولين ورزشي ايران كه ضعيف تر از خودت هستند باعث شكست ايران شديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
8سال مفت خوردي و خوابيدي و ملت ايران را تحقير كردي و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
بله آینده خوبی واسه ایران می بینید با پولی که میلیارد تومان تو این سالها بهت دادن بایدم آینده خوبی ببینی
Iran (Islamic Republic of)
xa
۲۲:۲۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
اقای کیروش ممنون از زحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
لیاقت ایران بیش از امشب بود .در انتظار قهرمانی های بعدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
درسته پول زیادی میگرفتی ولی بهتر از تمام مربی های ایرانی تو این هشت سال به فوتبال ایران کمک کردی.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهرسام
۲۱:۵۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
من بعنوان یه هوادار پرسپولیس از اقای کیروش تشکر میکنم واقعا یادمون نمیره چه زحمتهای وچه میراثی برای تیم ملی ایران گذاشتن ازته دل ازایشون تشکر میکنم واقعا زحمت کشیدن جنگیدن ارزوی موفقیت وسلامتی براشون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۰۸:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دقیقا کدوم میراث
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
قهرمان یا حذف شده بابت تمامه زحماتی که تواین 7سال برای فوتبال ایران و حرفه ای شدن این فوتبال و ثبت لحظاتی شاد برایمان کشیدی ازت ممنونیم.
Iran (Islamic Republic of)
sina
۲۱:۴۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
ممنون از مربی بزرگ آقای کی روش
ممنون از همه بازیکنان
حیف شد باختیم
کاش کی روش بماند خوب کار کرد مثل یک ایرلنی با غیرت جنگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
در استانه چهل سالگی دوست داشتم ایران نامش تو اسیا اول باشه
این ها هیچی از ارزش هامون کم نمیکنه
لایق بهترین ها هستیم چرا لایق هستیم و خدارو شکر بابت این همه نعمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
من هم به بچه های تیم ملی فوتبال افتخار می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
پول ملت 8 سال خورد تیم ضعیف که به این راحتی میشکنه تحویل داد تو جام جهانیم عملکردی مثل 20 سال پیش داشتیم خودمون لااقل گول نزنیم ژاپن تو این 20سال چی بیشتر از ما داشته کی روش تیم ضعیف که ترس از حمله تیم مقابل داره وفقط دنبال حاشیه سازی ودرگیری با داور به جای بازی داره تحویل داد که نتیجه ش امشب با درگیری باداور دیدیم وسلام
آخرین اخبار