فرماندار نهاوند در جلسه ستاد بحران؛

وزش باد شدید و بارش باران برق ۲۸ روستای نهاوند را قطع کرد

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: به دلیل بارش باران و باد شدید در شب و روز گذشته برق ۲۸ روستای نهاوند قطع شد.

وزش باد شدید و بارش باران برق ۲۸ روستای نهاوند را قطع کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری،فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: بارش باران همراه طوفان و تند باد به این شدت در چند سال اخیر در شهرستان نهاوند کم سابقه بوده و خساراتی را به مردم و شبکه های برق وارد کرد.

 وی گفت:در پی بارش شدید باران و وزش باد و طوفان ستاد بحران شهرستان نهاوند  ساعت ۱بامداد تشکیل جلسه داد و همه دستگاه های مسئول عضو ستاد بحران در آماده باش ۱۰۰در صدی هستند.

فرماندار نهاوند افزود: به همراه رئیس جمعیت هلال احمر و مدیر شرکت توزیع برق نهاوند در کنار مردم روستاهایی بودیم که دچار قطعی برق شدند ولی شدت باد و باران و هوای سرد به حدی است که ماموران  را با مشکل روبرو کرده است.

وی افزود: خوشبختانه بعد از فروکش کردن باد و باران با تلاش ماموران اداره برق مشکل قطعی بیشتر روستاها برطرف شده و تا ساعات آینده برق چند روستای باقی مانده نیز وصل می شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: بارش شدید باران و طوفان باعث آب گرفتگی کوچه و معابر نهاوند شد که پاکبان های  شهرداری از دیروز تا صبح امروز با تلاش خود این مشکلات را برطرف کردند.

ناصری بیان کرد: خسارت فراوانی به شبکه متوسط برق شهرستان وارد شده همچنین راهها و تعدادی از منازل روستایی دچار خسارت شده اند که هنوز به صورت کارشناسی بر آورد نشده است.

انتهای پیام/ ش

وزش باد شدید و بارش باران در نهاوند

 

برچسب ها: باد شدید ، قطع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.