شرکت ال‌جی در فکر تولید و عرضه فناوری 6G است!

شرکت ال‌جی برنامه دارد تا از پیشگامان فناوری 6G در دنیا باشد، به همین جهت با ایجاد یک گروه تحقیقاتی کار خود را از همین حالا آغاز کرده است.

شرکت ال‌جی در فکر تولید و عرضه فناوری 6G است!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌می‌توان گفت تمام شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلفن همراه مانند سامسونگ، هوآوی و شیائومی، به دنبال استفاده از فناوری 5G هستند تا حضور قدرتمندی در بازار آینده تلفن هوشمند داشته باشند. شرکت ال‌جی نیز در تلاش است تا به صورت گسترده از این فناوری بهره ببرد و جایگاه تضعیف شده خود در فروش تلفن همراه را ارتقاء بخشد.

مسئولان این شرکت در سال ۲۰۱۸ اعلام کردند که بازار سال آینده تلفن همراه در اختیار گوشی‌های هوشمند 5G است و برنامه دارد تا تولیدات خود را به این فناوری مجهز کند. اما در حالی که در ابتدای عصر فناوری 5G قرار داریم، شرکت ال‌جی به فکر آینده است و خود را برای استفاده هر چه سریع‌تر از فناوری 6G آماده می‌کند. ال‌جی به تازگی اعلام کرده است که به همین منظور یک مرکز تحقیقاتی در منطقه Yuseong در شهر دائجون کره جنوبی برپا کرده است تا مقدمات لازم برای استفاده از این فناوری را آماده کند. البته ال‌جی در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید تلفن هوشمند با فناوری 6G ندارد، اما برنامه دارد تا خود را به عنوان پیشگام استانداردسازی جهانی و فرصت‌های امن کسب و کار، معرفی کند.

شرکت ال‌جی در فکر تولید و عرضه فناوری 6G است!

شرکت ال‌جی با همکاری موسسه پیشرفت علمی و فناوری کره جنوبی، خود را برای آینده صنعت تلفن‌های همراه آماده می‌کند. طبق پیش‌بینی‌ها حدود ۱۰ سال طول خواهد کشید تا از فناوری 5G به نسل فناوری 6G برسیم. همانطور که گفته شد در حال حاضر در ابتدای عصر 5G قرار داریم و هنوز استفاده از این فناوری متداول نشده است، تحلیلگران این حوزه اعتقاد دارند فراگیری فناوری 5G طی چند سال آینده رخ می‌دهد.

یکی از شرکت‌های زیرشاخه ال‌جی با نام LG U Plus، جزو سه تامین کننده اصلی خدمات وایرلس در کره محسوب می‌شود، این شرکت در کنار تامین کنندگان دیگر در حال گسترش امکانات خود برای جایگزینی سرویس 4G LTE هستند و این در صورتی است که شرکت‌های آمریکایی درگیر جنگ غرور خود شده‌اند. اما ال‌جی نمی‌خواهد از موضع خود کوتاه بیاید، زیرا به فکر بهبود رقابت پذیری فناوری ارتباطات موبایلی در کره جنوبی است. در عین حال باید دید آیا صنعت ارتباطات بی‌سیم آمریکا می‌تواند به موقع سراغ فناوری 6G برود؟

شرکت ال‌جی در فکر تولید و عرضه فناوری 6G است!

شرکت ال‌جی برای آن که خود را در صنعت تلفن هوشمند حفظ کند نیاز به چند پیروزی سریع مانند ارائه محصولات قدرتمند 5G و فروش بالا در کوتاه مدت دارد. در هر صورت این شرکت چند وقتی است در صنعت تلفن همراه کم فروغ بوده و علاوه بر آینده باید در زمان حال نیز کار خود را با قدرت ادامه دهد.


بیشتر بخوانید: اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر Infinity-O وارد بازار جهانی می‌شود +تصاویر


انتهای پیام/

شایعات عرضه فناوری 6G

برچسب ها: فناوری ، ال جی ، 6g
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار