پربازدیدهای وبگردی؛

رقم دستمزد جانشینان کی‌روش / ۷ ترفند برای رفع بی‌خوابی / قیام ربات‌های مجازی برای براندازی در ایران! / استعفای ۳۲ نفر از نمایندگان مجلس / برف و یخبندان کشور را فرا می‌گیرد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد


دستمزد جانشینان کی‌روش چقدر است؟

باوجود اینکه فدراسیون فوتبال در پرداخت دستمزد کی روش ناتوان بود و بار‌ها دستمزد سرمربی پرتغالی تیم ملی عقب افتاد، حالا خبر از مذاکره با اسامی به گوش می‌رسد که رقم پرداختی دستمزد آن‌ها ۱۰ برابر کی روش است.


۷ ترفند برای رفع بی‌خوابی

بی‌خوابی می‌تواند تمرکز را به هم زده و احساس خستگی و ناتوانی ایجاد کند. برای درمان بی‌خوابی همیشه هم به دارو نیاز نیست. درمان‌های طبیعی مانند تغییر در سبک زندگی نیز می‌توانند این مشکل را برطرف کنند.


کدام رشته‌ها بیشترین شاغل را دارند؟ + جزئیات

طرح رصد اشتغال فارغ التحصیلان برای اولین بار از سوی وزارت علوم اجرا شد که براساس نتایج این طرح حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد فارغ التحصیلان ۸۷ دانشگاه درحال حاضر مشغول به کار هستند.


ربات به جای آدم؛ قیام ربات‌های مجازی برای براندازی در ایران!

موج‌های توئیتری ضدایرانی که اخیراً هشتگ‌هایی را در حمایت از نشست لهستان و تحریم صداوسیما ترویج داده‌اند، در حقیقت چیزی بیشتر از یک کانال و چندهزار ربات مجازی نیست!


۹ صبح فردا، دیدار با امام در تهران / استعفای ۳۲ نفر از نمایندگان مجلس + عکس

بهمن‌ماه ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شد، این ماه در سال ۵۷ با حوادث عجیب و جالبی روبرو بود.


هجوم سرمای سیبری به ایران از ۱۶ بهمن / برف و یخبندان کشور را فرا می‌گیرد!

پدر علم هواشناسی ایران از ورود هوای سرد برفی از شمال سیبری به ایران خبر داد.


نخوردن صبحانه ۸ عارضه زیانبار به دنبال دارد

در این مطلب به ۸ عارضه زیانبار نخوردن وعده صبحانه اشاره شده است.


با بزرگترین فرودگاه جهان آشنا شوید + تصاویر

فرودگاه دکسینگ مجتمعی بزرگ در چین می‌باشد که قرار است در سپتامبر سال جاری کار خود را شروع کند.


گاف مدعیان اصلاحات درباره دیدار سفیر کره‌جنوبی با شریعتمداری!

سفارت کره جنوبی روز سه‌شنبه در حساب کاربری این سفارتخانه در یکی از شبکه‌های اجتماعی مطلبی را منتشر کرد که حاشیه‌هایی را به همراه داشت.


گروه ضد تروریستی که وارد لیست تحریم شد / چرا آمریکا از لشکر فاطمیون وحشت دارد؟ + تصاویر

خزانه‌داری آمریکا چندین مجموعه را به‌اتهام ارتباط و همکاری با جمهوری اسلامی ایران در فهرست تحریم قرار داد، نام فاطمیون در این فهرست قرار دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار