آشنایی با بازیکنان جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

مدیران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز (جمعه) با عزیز سیدیکوف و فرانکو تا پایان فصل به توافق رسیدند و قرارداد امضا کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مدیران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز (جمعه) با عزیز سیدیکوف هافبک تیم ملی فوتبال قرقیزستان تا پایان فصل به توافق دست یافته و قرارداد امضا کردند.

این بازیکن نیم فصل نخست را در تیم "دوردوی بیشکک" بازی کرده است و سابقه بازی در تیم‌های آلگا بیشکک و آبدیش آتاکات را دارد.

او ۲۶ بازی ملی را در کارنامه خود دارد و توانسته در دیدار مقابل تیم ملی کامبوج در سال ۲۰۱۲ تنها گل ملی خود را به ثمر برساند، او  همچنین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود.

سیدیکوف آمار گلزنی خوبی در کارنامه خود ندارد، اما از نظر دفاعی یکی از بهترین بازیکنان در قرقیزستان شناخته می‌شود.

دیگر بازیکنی که نفتی‌های جذب کردند وینیسیوس اولویرا فرانکو هافبک برزیلی است. این بازیکن سابقه بازی در لیگ پرتغال را دارد و در تیم‌های براگا و پورتو b. توپ می‌زد و از سال ۲۰۱۳ تاکنون عضو تیم آپوئل قبرس بوده است و در ۱۱۱ بازی برای این تیم ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

فرانکو هافبک ۱۸۶ سانتیمتری سابقه ۳۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا طی فصل‌های ۱۵-۲۰۱۴ ، ۱۶-۲۰۱۵ ، و ۱۸-۲۰۱۷ در کارنامه خود با تیم آپوئل نیکوزیای قبرس را دارد و در این مدت ۲ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

آشنایی با بازیکنان جدید صنعت نفت آبادان

قیمت این بازیکن در سایت "ترانسفرمارکت" حدود ۸۱۰ هزار پوند اعلام شده است.


بیشتر بخوانید:

تمام خرید‌های نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتر فوتبال

برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

ملی پوش فوتبال قرقیزستان به صنعت نفت ملحق شد


انتهای پیام/

هافبک تیم ملی قرقیزستان به صنعت نفت آبادان پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.