VAR در بازی پرسپولیس و پدیده به صورت آف لاین اجرا می‌شود

رئیس دپارتمان داوران گفت: سیستم کمک داور ویدئویی به صورت آف‌لاین در بازی پرسپولیس با پدیده استفاده می‌شود.

VAR در بازی پرسپولیس و پدیده به صورت آف لاین اجرا می‌شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، داود رفعتی رئیس دپارتمان داوران در این باره گفت: مصاحبه نکردن داوران و ناظران به دلیل قوانین و دستورات بین المللی است و هیچ ارتباطی به مسئولان فدراسیون ندارد و طبق قوانین با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

او در خصوص استفاده از داوران پشت دروازه در بازی‌های لیگ برتر گفت: برای اولین بار در بازی سپیدرود رشت و پرسپولیس این سیستم را استفاده کردیم. معتقدم استفاده از داوران پشت دروازه یک حرکت مثبت است و به داوران کمک زیادی خواهد کرد.

رئیس دپارتمان داوران در انتخاب داوران پشت دروازه گفت: با توجه به حساسیت بازی نوع داوران پشت دروازه را چیدمان می‌کنیم. تا زمانی که VAR راه اندازی شود در تمام مسابقات لیگ برتر از کمک داوران اضافی استفاده خواهیم کرد.

رفعتی در پایان اظهار داشت: بدون تردید داوری که پشت دروازه قرار می‌گیرد، در خصوص هر صحنه‌ای که درون محوطه جریمه اتفاق بیافتد می‌تواند تصمیم بگیرد و تاثیرگذار باشد. ضمن اینکه در بازی پرسپولیس و پدیده سیستم ویدئوچک را به صورت آف لاین آزمایش می‌کنیم.

انتهای پیام/

داوران حق مصاحبه ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار