افتتاح چند طرح خدماتی و عمرانی در کهنوج

۱۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، ۶ مجموعه بازی کودکان، سیستم سردخانه کشتارگاه شهرداری و برج پرچم جمهوری اسلامی ایران، جمعا با اعتبار ۷ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان از جمله طرح‌های دهه فجر در کهنوج بودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا بهرامی رییس اداره آب و فاضلاب کهنوج در حاشیه آیین افتتاح ۱۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در محله حسین آباد کهنوج گفت: برای اجرای این پروژه شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است

وی با بیان اینکه ۳۲۰ آدم را جهت، بازدید، شستشو و رفع اتفاقات فاضلاب در این پروژه تعبیه شده است افزود: با اجرای این‌ طرح ۱۰۹۴ مشترک از شبکه جمع آوری فاضلاب بهره‌مند شدند.

با حضور عیدی فرماندار کهنوج و‌جمعی از مسئولین ۶ مجموعه بازی کودکان، برج پرچم جمهوری اسلامی ایران، و سردخانه کشتارگاه شهرداری به بهره برداری رسید.

محمودی شهردار کهنوج گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها ۳۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

در ادامه ساختمان انجمن صنفی کارگران پنج شهرستانی جنوبی افتتاح شد.

اکبری رییس اداره کار و تعاون اجتماعی با بیان اینکه دفترانجمن صنفی کارگران ساختمانی پنج شهرستان جنوبی با هدف حمایت از کارگران ساختمانی در بحث بیمه و حمایت‌های اجتماعی راه اندازی گردیده است، افزود: تعداد کارگران ساختمانی تحت پوشش این انجمن ۸۵۰ نفر هستند که از این تعداد ۶۵۰ نفر از آن‌ها بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی اظهار کرد: دولت در بحث بیمه کارگران ساختمانی از کارگران حمایت نموده و کارگران تنها با پرداخت ۷ درصد و با داشتن کارت مهارت فنی وحرفه‌ای بیمه می‌شوند.

انتهای پیام/ی

بیمه کارگران با دارا بودن کارت مهارت فنی و حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار