تساوی ذوب‌آهن و نساجی در شب بدشانسی سبزپوشان

۲ تیم ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ازدیشب آغاز شد.
شاگردان علیرضا منصوریان در این دیدار با ترکیب اولیه رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری، محمدزبیر نیک‌نفس، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد فخرالدینی، ارسلان مطهری و  ماریون سیلوا به میدان رفتند.

در آن سوی میدان نیز مجید جلالی سرمربی نساجی مازنداران حامد لک، مجتبی ممشلی، امید سینگ، علی‌اصغر عاشوری، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، رحمان جعفری، حمیدرضا دیوسالار، جورجی گولسیانی، سجاد آشوری و لاشا توتادزه را در ترکیب ابتدایی خود قرار داده بود.

ارسلان مطهری مهاجم تیم ذوب‌آهن در دقیقه 7 بازی نخستین موقعیت خطرناک این دیدار را ایجاد کرد، این بازیکن پس از دریافت توپ از ابراهیم‌زاده از پشت محوطه جریمه ضربه محکمی را به سمت دروازه لک زد که شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت و نتیجه‌ای برای این تیم نداشت.

پس از شوت مطهری بازیکنان نساجی حمله‌ای را ترتیب دادند که توسط مدافعان سبزپوش متوقف شدند و ضربه آزاد ممشلی راه به دروازه ذوب‌آهن نداشت و با دفع مدافعان تیم ذوب‌آهن مواجه شد.

در دقیقه 14 بازی بازیکنان تیم نساجی 2 موقعیت خطرناک را پشت سرهم ایجاد کردند، ابتدا آشوری بازیکن تیم نساجی از پشت محوطه ضربه سنگینی را راهی دروازه مظاهری کرد که با واکنش بسیار خوب مظاهری این توپ راهی کرنر شد، بازیکنان نساجی در ارسال کرنر هم تا حدودی موفق ظاهر شدند و ضربه گولسیانی با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از گذشت حدود 15 دقیقه از بازی این بازیکنان نساجی مازندران بودند که که بر روی بازی سوار شدند و توپ و میدان را در دست داشتند تا جایی که 2 ارسال از کناره بر روی دروازه ذوب‌آهن داشتند که با هوشیاری بازیکنان این تیم توپ‌های نساجی راهی به دروازه‌ سبزپوشان نداشت.

مجید جلالی در این دیدار به طور مشخص به مثلث خط حمله خود تکیه بسیاری داشت و همه پاس‌های بازیکنان در نهایت به امید  سینگ، سجاد آشوری و لاشا توتادزه می‌رسید تا این 3 بازیکن با پاسکاری با یکدیگر به دروازه‌ سبزپوشان برسد.

در دقیقه 28 بازی بازیکنان تیم ذوب‌آهن با پاسکاری بسیا زیبا به محوطه جریمه تیم نساجی رسیدند که محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم ذوب‌آهن سعی داشت با ضربه‌ای فنی توپ را وارد دروازه کند، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

از دقیقه 35 به بعد بازیکنان تیم ذوب‌آهن سعی بر این داشتند تا با حفظ توپ به دروازه حریف برسند، اما موقعیت‌های نصف و نیمه بازیکنان این تیم ثمره‌ای برای سبزپوشان نداشت و در نهایت این دیدار در نیمه نخست با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار تیمهای فوتبال ذوب‌آهن و نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار