شجاع نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همیشه دوست دارم ایرانی بودن را در فیلم هایم نشان دهم / گروه «بنفشه آفریقایی» عاشق بودند

تهیه کننده سینما گفت: گروه «بنفشه آفریقایی» همه عاشق بودند؛ عاشق رسیدن به هدفی مثبت که این مهم با همدلی اتفاق افتاد.

علیرضا شجاع نوری تهیه کننده سینما درباره اهدافش از ساخت «بنفشه آفریقایی» به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این فیلم فرصتی برای ایجاد روزنه ای بود که از داخل آن بتوانیم زندگی دل چند آدم را تماشا کنیم؛ آدم هایی که اصیل باشند.

وی افزود: از اولین فیلمی که تهیه کردم امید داشتم فیلم هایی بسازم که لحظاتی از زندگی و آدم های ایرانی را به خوبی نشان  دهد و خارجی و ایرانی با آن همزاد پنداری کنند.

شجاع نوری ادامه داد : دوست دارم سینمای ملی به گونه ای باشد تا زمانی که مانند هالیوود و بالیوود در دنیا گسترده شدیم همه بگویند ما ایرانی ها را دوست داریم و چقدر خوب هستند یعنی دلنشینی و انسانیت ایرانی ها را نشان دهیم.

وی در خصوص لبه تیغ حرکت کردن شخصیت پردازی آدم های «بنفشه آفریقایی» و به ثمر رسیدن این هدف بیان کرد:کارگردان ، من ، فیلمنامه نویس و هرکسی که در این اثر همکاری داشته تمایل به هنجارشکنی نداشتیم. همدلی در کار بود تا توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم و به قول سینمایی ها کار در آمد تا بتوانیم مهر و لطف انسان بودن و ایرانی بودن را نشان دهیم.

این تهیه کننده درباره طراحی صحنه و لباس فیلم که به خوبی اتفاق افتاده بود و ورود تفکر و سلیقه کارگردان به این جریان بیان کرد: افکار و سلیقه کارگردان در همه کارها دخیل بود ، زمانی که کارگردان بداند چه می خواهد همه کارها به خوبی پیش می رود. طراحی صحنه نیز با با مهر و عشق انجام شد.

شجاع نوری گفت : گروه «بنفشه آفریقایی» همه عاشق بودند؛ عاشق رسیدن به هدفی مثبت که فکر می کنم این مهم با همدلی و عشق ورزیدن اتفاق افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار