بوستانی به نشست خبری نرسید/ غیبت یک استقلالی مقابل پدیده مشهد

تیم فوتبال استقلال خوزستان باید در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم پدیده شهر خودرو برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی فردا (یکشنبه) تیم‌های پدیده مشهد و استقلال خوزستان به مصاف هم می‌روند که شاگردان یحیی گل محمدی جز ۳ تیم بالایی جدولی محسوب می‌شوند و آبی‌های دیار کارون با ۶ امتیاز در قعرجدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

در نشست خبری پیش از مسابقه یحیی گل محمدی پاسخگوی اصحاب رسانه بود، اما کریم بوستانی به علت تاخیر در پرواز به نشست خبری نرسید.

استقلالی‌های خوزستان برای دیدار با پدیده محرومی ندارند، اما مهرداد پورابوالقاسم مصدوم است و به این مسابقه نخواهد رسید.

آبی پوشان خوزستانی در تیم ملی فوتبال امید ایران ۲ بازیکن داشتند که پورابوالقاسم مصدوم و قرار است پس از بازی به جمع شاگردان استیلی اضافه شود و وحید نامداری نیز پس از بازگشت از مشهد به جمع شاگردان زلاتکو کرانچار اضافه خواهد شد.

پدیده اکنون با ۳۱ امتیاز در جایگاه سوم جای گرفته و با از دست دادن امتیاز برابر استقلال احتمال دارد این جایگاه را هم به تراکتورسازی واگذار کند. از طرفی قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر برای امیدوار ماندن به بقا در این رقابت‌ها باید با امتیاز از ورزشگاه امام رضا (ع) خارج شود چراکه این تیم در حال حاضر تنها ۶ امتیاز دارد و از نزدیک‌ترین تیم به خود در انتهای جدول پنج امتیاز عقب است.

در دیدار رفت این ۲ تیم پدیده با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.


بیشتر بخوانید:

نصب هرگونه آگهی در انحصار میزبان و سازمان لیگ فوتبال است

زمان دیدار پرسپولیس و پدیده در جام حذفی اعلام شد

محمودزاده: کارت بازی بازیکنان و مربیان جدید استقلال به جز پاتوسی صادر شد


انتهای پیام/

پورابوالقاسم دیدار با پدیده مشهد را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار