اولین طراحی مفهومی RAZR، گوشی منعطف موتورولا، منتشر شد +فیلم

فردی به نام واکر خان به تازگی یک ویدیو مفهومی از موتورولا RAZR منتشر کرده است که ورژن بعدی این گوشی را نشان می‌دهد.

اولین طراحی مفهومی RAZR، گوشی منعطف موتورولا، منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بهترین داستان‌هایی که امسال شایعاتی از آن شنیدیم، بازگشت یکی از گوشی‌های موتورولا با نام RAZR است. انتظار می‌رود این ورژن جدید RAZR یک گوشی تاشو اندرویدی باشد که فاکتور اصلی شکل جذاب این دستگاه را حفظ می‌کند.

احتمالا هنگامی که این گوشی در حالت تا شده است ما یک صفحه نمایش کوچک بر روی قسمت خارجی آن مشاهده می‌کنیم و هنگامی که گوشی را باز می‌کنیم یک صفحه نمایش لمسی بزرگ‌تر می‌بینیم. حداقل این چیزی است که تصاویر منتشر شده از این مدل موتورولا نشان می‌دهد.

به تازگی فردی به به نام واکر خان یک ویدیو مفهومی برای موتورولا RAZR منتشر کرده است که بر اساس تصاویر موجود از این گوشی ساخته شده است. در این کانسپت ما مشاهده می‌کنیم چگونه ویدئو در حال پخش روی صفحه نمایش بزرگ‌تر می‌تواند روی نمایشگر کوچک روی گوشی هم نشان داده شود.

مکان دوربین این گوشی نیز جالب است. دوربین این گوشی زیر صفحه نمایش خارجی قرار دارد. در واقع زمانی که این تلفن در حالت بسته قرار دارد می‌توان از آن برای گرفتن سلفی استفاده کرد. در این ویدئوی مفهومی، اعلان‌ها روی صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شوند. در ضمن احتمالا لوگوی موتورولا به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز استفاده می‌شود.

قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده چیزی در حدود ۱۵۰۰ دلار است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی به تعداد محدود عرضه شود اما گفته می‌شود در تولید اولیه 200 هزار نسخه از این گوشی ساخته می‌شود. این تعداد می‌تواند برای موتورولا ۳۰۰ میلیون دلار کسب درآمد کند.

اگر قرار باشد موتورولا گوشی قدیمی خود را بار دیگر تولید کند احتمالا اصلا شبیه این کانسپت نخواهد بود. این طراحی هنوز مثل رویا است. در ادامه ویدئوی منتشر شده از طراحی مفهومی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

فیلم طراحی مفهومی گوشی  موتورولا RAZR

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.