سردار شکارچی:

نمایشگاه‌های نیرو‌های مسلح امروز از ساعت ۱۵ آغاز به کار می‌کنند

سخنگوی نیرو‌های مساح گفت: چهار نمایشگاه بزرگ نیرو‌های مسلح امروز ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برپا خواهند بود.

نمایشگاه‌های نیروهای مسلح امروز از ساعت15 آغاز به کار می‌کنندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح درخصوص ساعات کار چهار نمایشگاه بزرگ نیرو‌های مسلح در امروز ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: به دلیل برپایی راهپیمایی بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این نمایشگاه‌ها امروز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برپا خواهند بود.

 چهار نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در ایام دهه فجر امسال در مصلای امام خمینی تهران، پایگاه یکم شکاری مهرآباد و باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد که در آن طیف وسیعی از دستاورد‌های نیرو‌ها در حوزه‌های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

سردار شکارچی همچنین ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه‌ها اظهار داشت: جا دارد از تمامی درست اندرکاران این برنامه‌ها تقدیر کنیم که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به بهترین شکل در این ایام برای مردم عزیزمان به نمایش درآوردند.

وی همچنین به حضور اقشار مختلف مردم و نیز سفرا و وابستگان نظامی خارجی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ملت شریف ایران با دیدن دستاورد‌های نظامی فرزندان خود در نیرو‌های مسلح دلگرم می‌شوند.وی همچنین از حضور پرشور مردم در بازدید از این نمایشگاه‌ها تقدیر کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.