باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

بازتاب حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در رسانه‌های خارجی

رسانه‌ها و مطبوعات خارجی به رسم هر ساله حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ را بازتاب دادند.

بازتاب حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در رسانه‌های خارجیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌ها و مطبوعات بین‌المللی امسال در جشن تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ مردم ایران را بازتاب دادند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی در این باره نوشت ایرانی‌ها در حال سرازیر شدن به خیابان‌های تهران و دیگر شهر‌ها در سراسر این کشور هستند تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ را گرامی بدارند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز همزمان با راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن پوشش زنده بخشی از این مراسم گزارش داد: ایران نشان داده که قصد تسلیم شدن در برابر آمریکا و فشار‌های بین‌المللی را ندارد.

شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ با پخش زنده تصاویری از راهپیمایی پرشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گزارش داد مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را زیر بارش باران جشن گرفتند.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد میلیون‌ها ایرانی امروز دوشنبه در سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب بهمن ۵۷ به خیابان‌ها ریختند تا با اصول و آرمان‌های خود در بحبوبه فشار‌های سیاسی و اقتصادی و از سرگیری تحریم‌های آمریکا تجدید پیمان کنند.

شبکه خبری یورونیوز نیز در گزارشی نوشت: امروز مردم سراسر ایران به خیابان‌ها آمده‌اند تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی را که جایگاه این کشور را در جهان تعریف کرد جشن بگیرند.

شبکه المیادین هم در این رابطه گزارش داد: از صبح امروز راهپیمایی‌های گسترده و همزمان در سراسر ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است. راهپیمایی ”یوم الله ۲۲ بهمن“ در بیش از هزار شهر و ده هزار روستا در سراسر ایران آغاز شد. حضور میلیونی مردم ایران، در این راهپیمایی، پیامی روشن برای خارج دارد.

شبکه المنار در گزارشی تصریح کرد: جشن‌های امروز در استان‌های مختلف ایران بسیار باشکوه است، بیش از هزار و چهارصد منطقه در کشور شاهد حضور گسترده مردمی است. امسال راهپیمایی‌ها باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است و این نکته‌ای است که امام خامنه‌ای پیش‌بینی کردند و انتظار‌ها نیز این بود که راهپیمایی امروز حماسی‌تر باشد و مردم با حمل پلاکارد‌ها و شعارها، حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند.

خبرگزاری چینی شینهوا گزارش داد صد‌ها هزار نفر از مردم ایران، روز دوشنبه با راهپیمایی در سراسر این کشور چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. این راهپیمایی در شهر‌های مختلف ایران، با شعار‌های ضدآمریکایی همراه بود.

خبرگزاری فرانسه با بازتاب راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نوشت: صد‌ها هزار ایرانی امروز دوشنبه در مرکز تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که زلزله‌ای سیاسی برای پایان بخشیدن به پادشاهی هزاران ساله برپا کرد و بازتاب آن هنوز در منطقه طنین‌انداز است، حضور یافتند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در پوشش راهپیمایی میلیونی مردم ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد، با مشارکت میلیونی مردم، جای جای ایران شاهد برپایی تظاهرات باشکوه بود.

خبرگزاری سانا نوشت مانور قدرت ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به طور همزمان در سراسر این کشور برگزار شد.

شبکه روسی «روسیا الیوم» نیز با پوشش زنده مراسم راهپیمایی  ۲۲ بهمن امسال در تهران که بخش‌هایی از آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، حضور مردم در این راهپیمایی را بسیار گسترده توصیف کرد.

رسانه صهیونیستی «جوییش پرس» در گزارشی نوشت شمار زیادی از مردم ایران برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند. این رسانه صهیونیستی یادآور شد بارش برف، باران و سرمای زمستان هم نتوانست مانع حضور مردم ایران در جشن چهل سالگی انقلاب شود.

«خبرگزاری آلمان» گزارش داد عده زیادی از ایرانی‌ها در سراسر این کشور امروز دوشنبه در مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند. در ادامه گزارش این خبرگزاری آمده است به رغم فشارها، ایران همچنان به توسعه برنامه‌های موشکی و دفاعی خود ادامه می‌دهد.

پایگاه شبکه اسپانیایی‌زبان «تله‌سور» (Telesur) ونزوئلا در گزارشی در صفحه اول وب‌سایت خود نوشت: میلیون‌ها ایرانی روز دوشنبه به خیابان‌ها آمدند تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی (۱۳۵۷) را جشن بگیرند؛ انقلابی که رویدادی مهم در تاریخ ایران و خاورمیانه است.

این گزارش با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در بیش از هزار شهر و پنج هزار روستا، افزود: «ایرانی‌ها روزی را جشن می‌گیرند که دیکتاتوری پادشاهی پهلوی و تحت حمایت آمریکا را سرنگون و یک نظام جمهوری مستقل بر پایه قوانین اسلام تأسیس کردند».

انتهای پیام/

بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در رسانه‌های خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
جانم به فدای ملتی که فدایی رهبرشونن
خیلی دوستتون دارم ، ملت
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۵۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
زنده بادایرانی باغیرت ومرگ بروطن فروشان خائن درهرکشوروهرنقطه ازدنیاکسانی مانند:بنی صدر،رجوی ،زم،گوایدو، وزنده بادخمینی کبیر،امام خامنه ای عزیز،سردارسلیمانی عزیزسیدحسن نصرالله دوست داشتنی،بشاراسدومادوروی مقاوم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
زنده باد انقلاب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
ایول ملت با غیرت ایران اسلامی باز پوزه این سعودی ها ی قاتل رو به خاک مالیدیم--زنده باد انقلاب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۲۰:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
حمایت مردم در این شرایط از نظام حاکم منجر به عقب نشینی آمریکا و سایر غربی ها خواهد شد
این همه تحریم فقط برای این بود که مردم ایران دست از حمایت از نظام مستقل خود بردارند ولی بر خلاف آرزوهیشان گذشت . مردم میدانند اگر از استقلال ایران دفاع نکنند فردای ایران هم مانند سوریه خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
مسئولين نگاه كنند و عبرت بگيرند
Iran (Islamic Republic of)
مقاوم
۱۸:۳۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
أحسنتم امت حزب الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
مسئولان باید قدر این مردم رو بدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
خبرگزاری شین هوا ریاضیاتش خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۶:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
امید واریم دولت از خاب غفلت بیدار بشه وکمر همت را ببنده وجهادی کار کند تا جبران قدر شناسی این ملت باشد از این بهتر ایا میشه از نظام ودولت حمایت کرد بخدا نمیشه از این بهتر پس بهترست دولت بجنبد تلاش کند هی سهل انگاری نکند که خدای نا کرده مدیون این حماسه ملت قرار گیرد بامید ان روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
زنده باد اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
شکوه و عظمت حرکت ملت ایران در 40 سال گذشته مخصوصاً 22 بهمن امسال چنان خیره کننده است که هر چشمی قادر به دیدن آن نیست چشمانی که به تاریکی و ظلمت عادت کرده اند این جلوة نور الهی را هرگز نمی توانند ببینند و همچنین گوشهایشان قادر به شنیدن خروش آسمانی ملت ایران نیستند ولی اگر حتی عقل دنیا گرا هم داشته باشند باید در مورد تصورات غلط و متوهم و افکار شیطانی خود در مورد ملت ایران تجدید نظر کنند و بدانند که حضور دهها میلیونی مردم در این جشن ، ریشه در عمق درک و فهم و بصیرت ملت ایران دارد و سعی نکنند با عوام فریبی و دوز و کلک مردم ژرف اندیش ایران را فریب دهند که هرگز امکان ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
درود بر شرفتون الحق كه ايرانى هستين خداوند پشت و پناهتان باشد. خدايا خودت پشتيبان اين مردم باش و تا ظهور مولامون از اين انقلاب محافظت كن آمين.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
دشمن کا از رو نمیره ..باید برخورد قاطع و جدی صورت پذیرد با دشمنان نظام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ندا
۱۵:۰۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
سلام
امروز اتوبوس های اصفهان از مسافرا دو برابر پول میگرفتند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
چه ربطی داشت
Iran (Islamic Republic of)
مالک
۱۰:۴۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
شما فک کنم فرانسه تشریف داشته باشین!
چطور انقدر مثلا دقیق آمار دارین؟
اره من خودم به جای 50 هزارتومن کرایه.100 هزار دادم تا به راهپیمایی برسم..!
خب مشکل بعدی شما چیه؟حرفی نظری باشه بفرما عزیزم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
به کوری چشم جان بول تن، چهلمین. سالگرد. انقلاب اسلامی را. در آرامش. کامل جشن گرفتیم، مرگت باد. اسراییل....
Iran (Islamic Republic of)
م اص
۱۴:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
امیدواریم مسئولین با حل مسائل مردم بیشتر پرچم این انقلاب رو بالا ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
باریک الله به این مردم شریف و همیشه در صحنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
دیگه خبزی از منفی های سایبری های مریم رجوی و رضا پهلوی نیست ، ملت جواب دندون شکن بهشون دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
درود و هزاران درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
تا کور شود دشمنان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
ماشاءلله به این دید سیاسی و این روشنفکری ملت
Iran (Islamic Republic of)
همتی
۱۲:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر ترامپ مرگ بر اسرائیل
Singapore
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
درود بر ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
هرسال دشمنان کوردل میسوزین. وما کیف میکنیم. تسلیم شدن مارادرخواب ببینید جلسات و شماری شد جشن کریسمس تو ایران را تو خواب دیدین بسوزین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
خدا رو شکر...
آخرین اخبار