سرهنگ سلیمانیان بعنوان فرمانده جدید تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش معرفی شد

سرهنگ سلیمانیان طی مراسمی بعنوان فرمانده جدید تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش در اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، طی آئینی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل و فرماندهان نظامی و انتظامی از سرهنگ چشک فرمانده سابق تکریم و سرهنگ سلیمانیان بعنوان فرمانده جدید تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش معرفی شد.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب کشور در این مراسم گفت: با اقتدار نیروی‌های مسلح دشمنان و استکبار جهانی حتی درفکر هم نمی‌توانند تجاوز به خاک کشورمان را داشته باشند و روز به روز بر اقتدار وعظمت نیرو‌های مسلح افزود می‌شود.

وی با اشاره به رزمایش اخیر ارتش درمنطقه شمالغرب کشور گفت: این رزمایش به صورت باشکوه برگزار شد و در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تحرک نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب کشور افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال علی رغم برنامه ریزی‌های دشمنان به صورت باشکوه برگزار شد و پیام این راهپیمایی وحدت و همدلی و اقتدار ملت ایران بود.

سرهنگ سلیمانیان، فرمانده جدید تیپ ۴۰ متحرک هجومی اردبیل افزود: درسایه اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان به امنیت همه جانبه دست یافته است و این امنیت دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

امیر کریم چشک، فرمانده سابق تیپ ۴۰ ارتش اردبیل نیز گفت: از اینکه دو سال در خطه داراالارشاد اردبیل خدمت کردم به خودافتخار می‌کنم و امیدوارم در سنگر دیگر که به عهده ام گذاشته اند این خدمت را با جان و دل ادامه دهم.

انتهای پیام/ح

 روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح افزوده می شود

برچسب ها: ارتش ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.