جنیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

لایحه اصلاح قانون پولشویی برای بانکداری لازم است/ اجرای این لایحه ریسک به همراه دارد

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه اصلاح قانون پولشویی برای بانکداری خودمان و ارتباط با بانکداری بین الملی لازم است.

لایحه اصلاح قانون پولشویی برای بانکداری لازم استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور  صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص  لایحه اصلاح قانون پولشویی گفت: این لایحه  تصویب شده و آیین نامه آنها نوشته شده است ولی معاهده آن باقی مانده است.

جنیدی افزود: ما معتقد هستیم این لایحه برای بانکداری خودمان و ارتباط با بانکداری بین الملی لازم است؛ به این علت دولت پیگیر این لایحه است که ان‌شاء الله در مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش خواهد رفت.

جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره لایحه اصلاح قانون پولشویی گفت: لایحه اصلاح قانون پولشویی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده و آیین نامه آن‌ها نوشته شده، ولی دو معاهده آن باقی مانده است.

وی در ادامه افزود: ما معتقدیم که این لایحه هم برای بانکداری خودمان و هم برای ارتباط بین بانکداری بین المللی و تعاملات بین المللی لازم است به خاطر همین دولت پیگیر تصویب این لایحه است که ان شاءالله ما در مجمع این لایحه را پیش خواهیم برد.

جنیدی با بیان اینکه اجرای این  لایحه ریسک به همراه دارد، گفت: دولت معتقد بود که ما باید نسبت به وجود این لیست  اعتراض کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار