راهیابی یک کاندیدای «مُرده» به دور دوم انتخابات شهرداری‌ها در آمریکا+تصویر

ساکنان شهر «ادموند» در ایالت «اکلاهما» آمریکا با رأی دادن به نامزدی که چند ماه از فوت وی می‌گذرد، او را راهی دور دوم انتخابات شهرداری‌ها کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه آمریکایی هیل، ساکنان شهر «ادموند» در ایالت «اکلاهما» آمریکا با رأی دادن به نامزدی که چند ماه از فوت وی می‌گذرد، او را راهی دور دوم انتخابات شهرداری‌ها کردند.

چارلز لم، شهردار ۷۲ ساله ادموند که از محبوبیت زیادی در میان ساکنان این شهر برخوردار بود و در دور جدید انتخابات شهرداری‌ها نامزد شده بود، دسامبر سال گذشته میلادی فوت کرد. او که نخستین بار سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان شهردار ادموند انتخاب شد، برای سومین بار در این رقابت‌ها در ادموند، شهری در حومه اکلاهما با ۸۱ هزار نفر جمعیت، نامزد شده بود.

راهیابی یک کاندیدای «مُرده» به دور دوم انتخابات شهرداری‌ها در آمریکا

طبق نتایج منتشرشده در روز سه شنبه، چارلز لم در دور نخست انتخابات با کسب ۳۳ درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت و به این ترتیب به دور دوم این رقابت‌ها در ماه آوریل راه یافت. او در این دور از رقابت‌ها با دن اونیل، یکی از شهرداران اسبق ادموند که ۵۶ درصد آرا را کسب کرده است، رقابت خواهد کرد. سومین نامزدی که به دور بعدی راه یافته، حائز ۱۱ درصد آرا شده است.

ساکنان شهر ادموند برای جلوگیری از پیروزی اونیل، به شهردار مُرده رأی داده اند، زیرا اگر او پیروز شود، شورای شهر جانشین وی را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
از کشوری که رییس جمهورش ترامپ باشه هیچ بعید نیست یه مرده یا یه روح نماینده ش باشه
آخرین اخبار