تابش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حرکت بزدلانه تروریستی خاش، انتقام از حرکت وحدت آفرین ملت ایران بود/ سران کشور‌های حاضر در ورشو صف خود را از مسببان حادثه جدا کنند

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت: سران کشور‌هایی که به بهانه مبارزه با تروریسم در اجلاس ورشو اکنون گرد آمده اند جا دارد، حادثه تروریستی خاش را محکوم و صف خویش را از مسببان اصلی اینگونه حرکت‌های کور و عاملان کشتار مردم جدا کنند.


حرکت بزدلانه تروریستی خاش، انتقام از حرکت وحدت آفرین ملت ایران بود/ سران کشور‌های حاضر در ورشو صف خود را از مسببان حادثه جدا کنندمحمدرضا تابش عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به حادثه تروریستی دیروز در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهید و زخمی شدن تعدادی از سپاهیان  کشور شد، گفت: این حرکت بزدلانه تروریست‌های تکفیری به نوعی انتقام از ملت شریف ایران و خصوصا مرزداران غیور سیستانی و بلوچستانی بود که در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده خویش وحدت ملت و حاکمیت را در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی متجلی ساختند.

بیشتر بخوانید: حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان/۲۷ تن شهید و ۱۳ نفر زخمی شدند 

وی ادامه داد: آنان به دشمنان و بدخواهان این انقلاب و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله رو‌های زبون‌نشان در منطقه که از آبشخور آنها، ترور، تحریم و توطئه علیه ملت غیور ایران شکل می‌گیرد، پیام دادند که همه ایران متحد در مقابل توطئه‌های آنان خواهند ایستاد و از اقتدار و عزت میهن تمام قد، دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس اظهار کرد: حادثه تروریستی اخیر بار دیگر عمق کینه دشمنان را نسبت به سپاه پرافتخار پاسداران انقلاب اسلامی و مرزداران غیور این سرزمین نشان داد.

تابش بیان کرد: اکنون که تروریست‌های جنایتکار بار دیگر مردم مظلوم ایران اسلامی را که در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارند، نشانه رفته اند، جا دارد سران کشور‌هایی که به بهانه مبارزه با تروریسم و برقراری صلح و امنیت در اجلاس ورشو گرد آمده اند، این حادثه تروریستی را محکوم و صف خویش را از مسببان اصلی اینگونه حرکت‌های کور و آمران و عاملان کشتار مردم که تدارک این کنفرانس را دیده اند و با تامین مالی و تدارکاتی آن در پی اجرای توطئه‌ای جدید علیه ایران اسلامی هستند، جدا نمایند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس همچنین طی تماس تلفنی با تعدادی از نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی امروز در این استان، مراتب تسلیت و ابراز همدردی خویش و مردم استان یزد را با خانواده‌های داغدار را اعلام کرد.

وی تاکید کرد: روح شهدای والامقام این حادثه با اولیا و معصومین محشور و عزت و عظمت ملت پرافتخار و کشور عزیزمان ان‌شاءالله هر روز بیشتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
درود بر ملت با اقتدار ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
یعنی چی؟ هرکی تو ورشو شرکت کرده ضد ایرانه, بعد میگی صفشون رو جدا کنن؟
آخرین اخبار