همسریابی عجیب بازیگران بالیوودی!

ازدواج‌های عجیب بازیگران زن بالیوود با مردانی که از آن‌ها بسیار کوچک‌تر هستند.

همسریابی عجیب بازیگران بالیوودی!به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چند سالی است که ازدواج با مردانی با سنین پایین تر در افراد معروف دیده می شود؛ سینمای بالیوود نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تعدادی از بازیگران و مشاهیر زن بالیوود عشق‌های عجیب و غریبی را تجربه کرده اند و با مردانی ازدواج کرده اند که ده یا پانزده سال از آن‌ها بزرگتر هستند. در ادامه به معرفی آن‌ها می پردازیم؛

مالایکا آرورا

وی بازیگر و تهیه کننده ۴۵ ساله است که بیش از ۲۰ سال در سینمای هند سابقه فعالیت دارد و فیلم عقرب از معروف‌ترین فیلم‌های اوست. مالایکا بعد از ۱۸ سال زندگی با ارباز خان (برادر سلمان خان) و داشتن یک فرزند به نام آرهان به دلیل اختلافاتی که داشتند، در سال ۲۰۱۵ از او جدا شد. او هم اکنون در شرف ازدواج با هنرمندی دیگر به نام آرجون کاپور (بازیگر فیلم مادر خوانده و پسر بانی کاپور) است. این در حالی است که کاپور ۳۳ ساله است و با آرورا ۱۲ سال اختلاف سنی دارد.

سوشمیتا سن

زوج دیگری که در اخیراً سر و صدای زیادی در بالیوود به پا کرده اند، سوشمیتا سن و کدل هندی روهمان شاو است. سوشمیتا هنرپیشه متولد حیدر آباد هند است که از سال ۱۹۹۴ در سینمای هند فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرده است. او در ماه نوامبر سال گذشته ۴۳ ساله شد و قصد دارد با روهمان مدل ۲۷ ساله هندی ازدواج کند و اختلاف سنی عجیب و غریب ۱۵ ساله را رقم بزند.

پریانکا چوپرا

او بازیگر معروف فیلم‌های سینمایی همچون «دان ۱، دان ۲ و کریش» و چهره مشهور بالیوود است. او در دسامبر سال گذشته با بازیگر و خواننده آمریکایی به نام نیک جوناس ازدواج کرد. آخرین اثر سینمایی جوناس فیلم «جومانجی؛ به جنگل خوش آمدید» است که با دواین جانسون و کوین هارت همبازی بود. نیک جوناس ۲۶ سال دارد و از پریانکا ۱۰ سال کوچک‌تر است.

اورمیلا ماتوندکار

اورمیلا در سال ۲۰۱۶ با محسن اختر میر طاهر تاجر هندی ازدواج کرد. ماتودانکار ۴۵ ساله با محسن اختر ۳۶ نیز با یکدیگر ۱۰ سال اختلاف سن دارند.

آیشواریا رای

این بازیگر هندی دختر شایسته جهان در سال ۱۹۹۴ است و از جمله آثار سینمایی وی می توان به عروس و تعصب، دوداس و پلنگ صورتی ۲ اشاره کرد. او ۴۵ سال سن دارد؛ در سال ۲۰۰۷ با پسر ۴۲ ساله آمیتاب پاچان به نام آبشیک پاچان بازیگر برجسته هندی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری ۸ ساله به نام آرادیا پاچان است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خوب به ما چه؟ فیلماشون دیدن داره که حالا خودشون مهم شدن؟
آخرین اخبار