نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

حمله تروریستی به رزمندگان اسلام اوج کینه دشمنان بود

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران انقلاب اسلامی نمایش کینه‌ورزی و ذلت دشمنان مردم ایران بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه این هفته در خطبه‌های نماز جمعه گفت: حضور پرصلابت و شکوهمند مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بعثت انقلاب اسلامی ایران بود تا تمام دشمنان در برابر این اقتدار و عزت مردم سکوت کنند.

وی، افزود: حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که بصیرت، هوشمندی و تدین در جامعه جاری است و همین نقطه عطف نظام اسلامی است.
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: مردم نشان دادند که فهم و درک آن‌ها از اسلام درست است و اگر این مردم زمان امام علی(ع) و صدر اسلام بودند کل عالم تحت سیطره اسلام می‌بود.

وی، ادامه داد: اینکه ملت در جای جای کشور اسلامی با وجود تمام تهدیدات و مشکلات بخاطر اسلام و نظام اسلامی در صحنه حاضر می‌شوند، نمایشی از اقتدار و عزت مردم است که غرب و ایادی استکبار را وادار به عقب نشینی کرد و هیمنه آن‌ها را بر باد داد.

حجت الاسلام قریشی، با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از رزمندگان اسلامی، گفت: حمله تروریستی به پاسداران امنیت اوج نفرت و کینه دشمنان انقلاب اسلامی را نشان داد و بار دیگر اوج توانمندی نظام اسلامی و عزم ملت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

وی، تاکید کرد: حرکت در مسیر الهی و در راه دین عامل این حرکات است که می‌خواهند مردم را از مسیر منحرف کنند که قطعا شکست خواهند خورد.

امام جمعه ارومیه، در بخشپایانی سخنان خود، با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری، ابراز داشت: بیانیه گام دوم انقلاب موجب افتخار مردم است که در مملکتی با رهبری فقیه، فکور، مدبر، ریزبین، جامع‌نگر، حساس، سیاسی، انقلابی و متدین زندگی می‌کنیم.

وی، عنوان کرد: این بیانیه عظمت رهبری را به خوبی و درستی نشان داد.

حجت الاسلام قریشی، در پایان گفت: تمام مسئولان در تلاش برای بیان دستاورد‌های نظام بودند، اما این بیانیه رهبری مساوی با کل سخنان و اقدامات چندین ماهه مسئولان بود.

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.