واکنش رئیس کل دادگستری استان سیستان وبلوچستان در پی حمله تروریستی محور خاش – زاهدان

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی گفت:تلاش‌ها و اقداماتی که متولیان امر و نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی در ایجاد امنیت و احساس امنیت در استان انجام می‌دهند قابل تقدیر و تشکر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان سیستان وبلوچستان گفت: تلاش‌ها و اقداماتی که متولیان امر و نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی در ایجاد امنیت و احساس امنیت در استان انجام می‌دهند قابل تقدیر و تشکر است، اما به نظر می‌رسد یک توجه ویژه و بازنگری در رفتار و سیاست‌هایی که اتخاذ می‌شود انجام بپذیرد تا از تکرار چنین حوادثی تلخ در کشور و استان جلوگیری بعمل آید.

حجت الاسلام حمیدی افزود: ما هم در دستگاه قضائی استان در این رابطه تکالیفی داریم و انشالله وظایف خود را انجام می‌دهیم تا عزیزانی که در سنگر‌های نظامی و انتظامی در این استان تلاش می‌کنند بهتر بتوانند وظایف خود را انجام بدهند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در پیامی که از سوی ریاست قوه قضائیه در محکومیت این این حادثه صادر فرمودند: دستگاه قضائی استان را مکلف کردند که این موضوع را پیگیری دقیق انجام بشود و با عوامل به وجود آورنده این حادثه برخورد قضائی مناسب انجام بشود که قطعا اینگونه خواهد بود.

وی ادامه داد: همه نیرو‌های انتظامی و اطلاعاتی تلاش‌های خوبی انجام می‌دهند که لایه‌های پنهان این حادثه شناسایی و برخورد با آن‌ها انجام شود و هم در دستگاه قضائی تلاش‌های خوبی صورت پذیرفته است و امیدواریم این تلاش‌ها نتیجه بدهد و ما بتوانیم تمام افرادی که هر گونه دخالتی اعم از پشتیبانی، اطلاعاتی و یا هر اقدام دیگری که به انجام این فاجعه کمک نموده باشد با عوامل آن به موقع برخورد بکنیم.

حجت الاسلام حمیدی افزود: یک بخش از کار هم باید در بخش‌های دیگر دستگاه قضائی استان پیگیری بشود و همانطور که در پیام مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است چنانچه قصور و تقصیر در جایی اتفاق افتاده باشد ان شالله از سوی متولیان امردر دستگاه قضائی پیگیری‌های لازم به عمل خواهد آمد و برخورد قاطع با عوامل این حادثه صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/پ

برقرای امنیت  در استان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار