رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه خبر داد

اشرار محله افسریه به دام افتادند

سرهنگ باقری از دستگیری اشرار محله افسریه خبر داد که ۴ خودرو شهروندان را در محدوده ۱۵ متری چهارم تخریب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد فرهاد باقری رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه اظهار کرد: در ساعت ۲:۳۰ صبح امروز (یکشنبه ۲۸ بهمن ماه) مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان ۱۵ متری دوم افسریه به رفتار ۳ موتورسوار مشکوک شدند و بلافاصله فرمان ایست دادند، اما متهمان بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند.

وی با اشاره اینکه مأموران کلانتری به گشت زنی هدفمند خود برای دستگیری متهمان ادامه دادند، افزود: در گشت زنی‌ها مأموران کلانتری موفق شدند همان متهمان را در خیابان ۱۵ متری چهارم در حالی که ۲ نفر دیگر نیز به آنان ملحق شده بودند، مشاهده کنند.

سرگرد باقری با بیان اینکه ۵ متهم مذکور در حال تخریب ۴ دستگاه خودروی سواری پارک شده در مقابل ساختمانی بودند، تصریح کرد: با درخواست گشت انتظامی مبنی بر اعزام تیم کمکی، تیمی دیگری از مأموران کلانتری به محل اعزام و موفق شدند هر ۵ متهم را که در مقابل فرمان پلیس تمرد می‌کردند، دستگیر کنند.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهمان ضمن ورود به عنف و ضرب و شتم شاکی و بستگانش و خودرو‌های پارک شده آن‌ها را در مقابل ساختمان تخریب کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه با اشاره به اینکه متهمان مدعی بودند که برای تسویه حساب مالی شاکی را ضرب و شتم و خودرو‌ها را تخریب کردیم، تصریح کرد: از متهمان تعدادی سلاح سرد کشف و هر ۵ شرور به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

سرگرد باقری با اشاره به اینکه متهمان دارای سابقه کیفری و از سارقان زورگیر حرفه‌ای هستند، گفت: با اعتراف صریح متهمان، هر ۵ شرور افسریه تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

دستگیری ۵ شرور محله افسریه

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار