شرکت ۱۹۰ اثر علمی دانش اموزی در هشتمین جشنواره نوجوان سالم

۱۹۰ اثر علمی و هنری دانش آموزان و فرهنگیان بهبهانی به هشتمین جشنواره استانی نوجوان سالم ارسال شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدی پور، مدیر آموزش و پررش بهبهان گفت: جشنواره ملی نوجوان سالم هر ساله با هدف ترویج و گسترش فرهنگ سالم زیستن و جلوگیری از بروز رفتار‌های پرخطر در سطح مدارس به صورت مرحله منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شرکت گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در هشتمین جشنواره نوجوان سالم افزود: بیش از ۱۹۰ اثر علمی و هنری در زمینه‌های مختلف پیشگیری از اعتیاد و شیوه‌های زندگی سالم از دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان دریافت شد.

عبدی پور ادامه داد: آثار ابتکاری و خلاقانه دانش آموزان و فرهنگیان بهبهان در قالب نقاشی، انشا، عکس، پوستر، فیلم کوتاه، نرم افزار، مقاله، روزنامه دیواری به دبیرخانه استانی واقع در اداره کل آموزش و پرورش ارسال شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در با بیان اینکه در سال گذشته رتبه‌های برتری در جشنواره نوجوان سالم کسب شده است، اظهار کرد: امیداریم در هشتمین جشنواره نوجوان سالم نیز شاهد کسب عناوین و موفقیت‌هایی برای شهرستان باشیم.

وی با اشاره به تهدید‌های اجتماعی خانواده‌ها و دانش آموزان گفت: آسیب‌های اجتماعی در جامعه به اشکال و انواع متفاوتی ظهور کرده و باعث برهم زدن آرامش و اسایش اجتماع شده است.

عبدی پور افزود: آگاه سازی خانواده‌ها به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی و مکان شکل گیری شخصیت افراد از وظایف مهمی است که در حوزه فعالیت‌های نیروی انسانی آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پررش بهبهان اضافه کرد: در راستای توانمند سازی و ارتقاء دانش اجتماعی و مهارتی همکاران فرهنگی، دوره ضمن خدمت "پیشگیری از اعتیاد و رفتار‌های پرخطر دانش آموزی" با شرکت ۶۰ بانوی فرهنگی سرپرست خانوار برگزار و مباحثی، چون اثرات زیانبار مواد مخدر و راه‌های پیشگیری از اعتیاد، کنترل خشم، تاب آوری، راه‌های شاد زیستن و جلوگیری از افسردگی مطرح شد.

انتهای پیام/م

پیشگیری از آسیب های اجتماعی بین دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.