آموزش مفاهیم ترافیکی در قالب تئاتر به دانش آموزان

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان، از آموزش مفاهیم ترافیکی در قالب تئاتر به دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این کار توسط شهرداری و با هماهنگی مدارس در فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی زنگی آبادی ، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: طی اقدامی، مفاهیم ترافیکی از جمله عبور ایمن از خیابان، تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در قالب تئاتر به دانش‌آموزان، آموزش داده می‌شود.

وی همچنین به برگزاری کلاس‌های آموزش ترافیک در خانه شهروند بهار اشاره و اظهارکرد: برای آشنایی بیشتر دانش آموزان، مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک نیز به مدارس مراجعه کرده و علایم تابلو‌های راهنمایی و رانندگی را آموزش می‌دهد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان با تاکید بر این که نظارت اجرایی و اعمال قانون برعهده پلیس است، افزود: تمامی اقدامات لازم در زمینه نصب و راه اندازی علایم ترافیکی، خط‌کشی خیابان‌ها و اقدامات عمرانی در زمینه‌ی روان سازی ترافیک توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان انجام می‌شود.

وی همچنین در زمینه فرهنگ سازی و آموزش ترافیک توسط این سازمان، به ساخت انیمیشن طنز اشاره کرد و یادآور شد: راه اندازی دو پارک آموزش ترافیک در محل راهنمایی و رانندگی و کوچه ۲۰ خیابان سرباز نیز از جمله اقدامات این سازمان است که در پارک آموزش ترافیک خیابان سرباز، دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی مفاهیم ابتدایی ترافیک را آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/ی

ساخت انیمیشن طنز برای آموزش ترافیک

برچسب ها: تئاتر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار