آینده‌ای روشن در انتظار شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: با ورود سرمایه گذاران خارجی به شهرک صنعتی فاز ۳ آینده‌ای روشن در انتظار این شهرک صنعتی خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علی عبدلی سیلابی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی عصر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی فاز ۳،با اشار به اینکه در سالجاری دو سرمایه گذار خارجی به این شهرک ورود کرده اند،گفت: شرکت دهلر ایرانیان با سرمایه گذاری از کشور آلمان در زمینه تولید کنسانتره و شرکت سینبو با سرمایه گذاری مشترک با کشور ترکیه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در سالجاری نسبت به عقد قرارداد اقدام و در حال اجرای عملیات ساخت می‌باشند.

وی در بازدید از شرکت نوران بافت با بیان اینکه این شرکت جزء واحد‌های فعال مستقر در شهرک صنعتی می‌باشد، گفت: شرکت‌های خدماتی در واقع نمایندگان واحد‌های تولیدی مستقر در همان شهرک و ناحیه صنعتی می‌باشند که در صورتی که ۵۰ درصد از اراضی شهرک به متقاضیان واگذار شود شرکت خدماتی شهرک تشکیل خواهد شد.

عبدلی همچنین در بازدید از واحد فراز انرژی سهند که در زمینه مولد مقیاس کوچک برق فعالیت می‌کند، بیان داشت: این واحد تولیدی توسط بخش خصوصی در زمینی نزدیک به ۵ هزار متر مربع در حال احداث می‌باشد که در فاز نخست عملیات اجرایی آن به براسی تولید برق به میزان ۷ مگاوات در حال انجام است و با تکمیل فاز‌های بعدی این واحد می‌تواند تا ۲۵ مگاوات نیز برق تولید کند.

وی در ادامه افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام خواهد شد و برق تولیدی علاوه بر استفاده در شهرک صنعتی به مناطقی از خارج شهرک نیز ارسال می‌گردد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی همچنین در ادامه با حضور در واحد تولیدی در حال ساخت دهلر ایرانیان که با سرمایه گذاری خارجی در حال احداث می‌باشد از عملیات اجرایی آن نیز بازدید کرد. همچنین وی از مراحل بتن ریزی ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی نیز بازدید و در جریان امورات قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م

بازدید مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.