رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: دولت ترامپ درباره ایران کاملا اشتباه می‌کند

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، طی یک مصاحبه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، از رویکرد دولت این کشور در قبال ایران انتقاد کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: دولت ترامپ درباره ایران کاملا اشتباه می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بریت‌بارت نیوز، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، طی یک مصاحبه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، از رویکرد دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در قبال ایران انتقاد کرد.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه آمریکایی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی»، با اشاره به اظهارات مایک پنس، معاون ترامپ، در اجلاس امنیتی مونیخ و درخواست وی از متحدان اروپایی واشنگتن برای خروج از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ میلادی میان ایران و قدرت‌های جهانی، گفت: معاون اول رئیس‌جمهور برای بیان دیدگاه‌های خود مهارت بالایی دارد. البته من معتقدم او درباره موضوع ایران کاملا در اشتباه است؛ و خوشحالم بگویم که در اینجا استقبال چندانی از (درخواست) وی نشد.

پلوسی در پاسخ به پرسش مجری برنامه مبنی بر اینکه «آیا سیاست ترامپ باعث ایجاد شکاف میان ما (آمریکا) و نزدیک‌ترین متحدانمان می‌شود؟»، گفت: واقعا امیدوارم که اینگونه نشود. امیدوارم (با متحدانمان) منافع و علائق مشترک کافی داشته باشیم. البته به شدت معتقدم بسیار خوب می‌شد اگر ترامپ پیش از خروج از سوریه و توافق هسته‌ای، با متحدان ما مشورت می‌کرد و به دیدگاه‌های آنها احترام می‌گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
اينم ميدونه آمريكاييا در صورت تحريم ايران بايد وصيت نامه شونم بنويسن
آخرین اخبار