امضاء تفاهم نامه / آستان قدس رضوی معین اقتصاد مقاومتی شهرستان سرخس شد

آستان قدس رضوی هفدهمین معین اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی برای منطقه سرخس شد.

امضاء تفاهم نامه / آستان قدس رضوی معین اقتصاد مقاومتی شهرستان سرخس شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این راستا تفاهمنامه‌ای بین قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با استاندار خراسان رضوی، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان محلی این شهرستان به امضا رسید.

بر اساس این تفاهمنامه که در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان به امضا رسید، مجموعه‌ای از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف دارای مزیت این شهرستان طراحی و امضا شد که زمینه اشتغال و توسعه منطقه را فراهم می‌کند.

ضمن آنکه در اجرای طرح توسعه اقتصاد مقاومتی نقش مشارکت همه ارکان از دادگستری تا حوزه‌های اجرایی و بیش از همه مردم بسیار گسترده و مهم است که به خوبی دیده شده است.

تحقق رویکرد دولت در دستیابی به عدالت اجتماعی و توازن منطقه‌ای به تناسب شرایط اقتصادی و اجتماعی و مزیت‌های فرهنگی و طبیعی منطقه با تکیه بر قابلیت‌های بومی و طبیعی در راستای مردمی و درونزا کردن اقتصاد منطقه و توانمندسازی مردم منطقه از طریق ایجاد سازوکار فعالسازی آن‌ها در امر توسعه و با اولویت رفع محرومیت و توسعه اقتصادی و فرهنگی مردم در روستا‌ها بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محور اجرای این طرح است.

انتهای پیام //م. ه

امضاء تفاهم نامه بین آستان قدس رضوی و شهرستان سرخس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.