امام جمعه سرخس:

به مدل توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی امید داریم

امام جمعه سرخس گفت:امید داریم که مدل توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی نتایج مثبتی داشته باشد.

به مدل توسعه اقتصادی استاندار خراسان رضوی امید داریمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرخس ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور استاندار در شهرستان سرخس برگزار شد، گفت: حضور آقای رزم حسینی به عنوان فردی خدوم و پرتلاش در استانداری خراسان رضوی مایه خیر و برکت برای مردم در جهت رفع مشکلات اقتصادی خواهد بود.

وی تصریح کرد: سرخس به رغم ظرفیت‌های فراوان اقتصادی، با برخی مشکلات اقتصادی نظیر بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند، اما امیدواریم که با اجرای مدل توسعه اقتصادی، شاهد آبادانی این منطقه و رفع مشکلات باشیم.

امام جمعه سرخس گفت: استاندار خراسان رضوی یک چهره اقتصادی است که در کرمان کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته و منشا تحولات گسترده اقتصادی در این استان بوده است به نحوی که امروزه نام قلعه گنج در کشور به عنوان تجربه موفق مدل اقتصاد مقاومتی می‌درخشد.
 
حجت الاسلام بختیاری با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات اقتصادی مردم و تحقق توسعه متوازن منطقه‌ای افزود: شهرستان قلعه گنج هیچ امکاناتی نداشت و به همت آقای رزم حسینی به یک گنج بزرگ تبدیل شد، اما شهرستان سرخس ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌تواند در توسعه اقتصادی نقش آفرینی کند.

وی تصریح کرد: اشتغال یکی از مشکلات بزرگ سرخس به شمار می‌رود به طوریکه درحال حاضر ۸ هزار نفر بیکار در شهرستان وجود دارد و به شدت این مسئله مردم را چالش مواجه کرده است.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان زمینه رفع مشکلات اقتصادی را فراهم خواهد کرد، گفت: با روحیه خوبی که از آقای رزم حسینی به عنوان چهره کاملا اقتصادی سراغ داریم، قطعا با تلاش ایشان شاهد توسعه اقتصادی در منطقه سرخس خواهیم بود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

اشتغال یکی از مشکلات بزرگ سرخس به شمار می‌رود

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.