حجت الاسلام عبداللهی امام جمعه موقت اراک؛

بعضی از نابکاران داخلی و خارجی برای نجات رژیم صهیونیستی به سپاه حمله می‌کنند

حجت الاسلام عبداللهی امام جمعه موقت اراک در خطبه های نماز گفت:بعضی از نابکاران داخلی و خارجی برای نجات رژیم صهیونیستی به سپاه حمله می‌کنند.

بعضی از نابکاران داخلی و خارجی برای نجات رژیم صهیونیستی  به سپاه حمله می‌کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام عبداللهی امام جمعه موقت اراک و رئیس کل دادگستری استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه بعضی از نابکاران داخلی و خارجی برای نجات رژیم صهیونیستی به سپاه حمله می‌کنند گفت: آن‌ها غافل از این هستند که سپاه مسئول حفظ و حراست و نگهبانی از دستاورد‌های انقلاب است و این خواسته ملت مسلمان و خواسته مردم در ۲۲ بهمن بوده است وباید همه توجه کنند سپاه با قدرت بیشتری به پشتوانه رهبری و ملت غیور ایران بر مواضع خودش هست.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: بعضی‌ها با شرایط امروز و مشاهده دشمنی‌های آشکار و ترور‌ها باز هم می‌گویند دشمن فرضی است؛ دشمن اتوبوس حامل جریان الهی را منفجر می‌کند و مرزبانان سپاه را زنده زنده می‌سوزاند، اما بعضی‌ها باز دنبال زنده نگه داشتن دشمن فرضی هستند، در مقابل دشمنان خونخوار آیا می‌توانیم رفاه داشته باشیم این رفاه نیست و زندگیه حیوانی است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زندگی اسلامی و سبک زندگی اسلامی است، سپاه تنها مخصوص ایران نیست و مجموع خوبی‌ها و آثار سبک زندگی اسلامی است که همان سال شهادت و گذشت در راه آزادی استقلال عزت و شرف ایران عزیز است.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: برخی‌ها با دروغ با اشاره به اساسنامه سپاه این نهاد را زیرسوال می‌برند درصورتی که اساسنامه سپاه مصوبه مجلس در سال ۶۱ ماده یک می‌گوید وظیفه سپاه نگهبانی از انقلاب اسلامی ایران و دستاورد‌های آن و کوشش مستمر در راه تحقق آرمان‌های الهی از طریق همکاری با سایر نیرو‌های مسلح آموزش نظامی و سازماندهی نیرو‌های مردمی باشد.

وی اظهار کرد: طبق فصل ۲ اساسنامه هم وظیفه سپاه مبارز با جریان‌هایی است که درصدد خرابکاری براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و اقدام علیه اسلام و ایران می‌باشند این اهداف در قانون اساسنامه سپاه آمده است، اما بعضی‌ها دارند به اسم دلسوزی همان سبک زندگی غربی را تضمین می‌کنند سپاه باید خون خودش را بدهد و به دشمن کار نداشته باشد با وجود سپاه در کنار مرز‌های اسرائیل امنیت اسرائیل به خطر افتاده است.

در ایام منتهی به سال نو رعایت حال مردم را بکنید

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به شرایط اقتصادی از بازاریان و فروشندگان خواست رعایت حال مردم را بکنند وبه فکرمنافع خودشان نباشند و در ایام منتهی به سال نو قیمت‌ها را افزایش ندهند.

وی ادامه داد: خواهش من این است دست به دست هم دهیم و احتیاجات مردم را برآورده کنیم تا مردم یک مقدار حال و هوا عوض کنند و مستضعفین درفشار نباشند کمک کنید مردم هم اعتماد کنند و این به نفع بازار نیست که در بعضی ایام سال قیمت اجناس بالا بکشد و اقتضا می‌کند همیشه بازار رونق و همیشه پول گردش داشته باشد.

امام جمعه موقت اراک با تبریک ولادت با سعادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها افزود: زندگی آن بانوی دو عالم زندگی اسلامی و سبک زندگی اسلامی برای مردان و زنان جامعه است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.