خادم، خدمت و مخدوم فراتر از مشهد و حرم مطهر رضوی/ پنج هزار و ۶۸۹ بیمار محروم در آذربایجان غربی ویزیت رایگان شدند

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی گفت: با همکاری خادمیاران سلامت رضوی در آذربایجان غربی، پنج هزار و ۶۸۹ بیمار محروم ویزیت رایگان شدند.

خادم، خدمت و مخدوم فراتر از مشهد و حرم مطهر رضوی/ پنج هزار و ۶۸۹ بیمار محروم در آذربایجان غربی ویزیت رایگان شدندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی برگزاری اردو‌های جهادی سلامت در مناطق محروم آذربایجان غربی را یکی از برنامه‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان دانست و ابراز کرد: در طول دو سال فعالیت دفتر نمایندگی در استان پنج هزار و ۶۸۹ بیمار نیازمند توسط خادمیاران سلامت ویزیت و درمان شدند.

وی افزود: تا امروز ۵۰ پزشک در حوزه‌های تخصص، عمومی، آزمایشگاه، پرستاری و... به عنوان خادمیار رضوی در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.

حجت السلام نوروز نژاد اظهار داشت: این نمایندگی در طول مدت فعالیت خود شش هزار سبد غذایی و ارزاق را با مشارکت خیران جمع‌آوری و بین خانواده‌های محروم که از قبل توسط رابطان دفتر نمایندگی و خادمیاران شناسایی شده بودند، توزیع کرده است.

وی به جذب و گزینش خادمیاران رضوی اشاره کرد و افزود: تا کنون سه هزار و ۷۷۰ نفر در استان به عنوان خادمیار رضوی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد هزار و ۳۰۰ نفر فعال هستند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی گفت: همچنین سه هزار و ۴۰۳ زائر محروم و زیارت اولی نیز در قالب کاروان‌های زیارتی به مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

عیادت از ۷۰۰ بیمار صعب العلاج بستری در منزل، سرکشی از ۲۷۰ سادات یتیم، تهیه جهیزیه برای ۶۰ زوج محروم، عقیقه و ذبح ۱۵۰ راس گوسفند و توزیع گوشت آن بین خانواده‌های نیازمند، توزیع هزار و ۸۴۵ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان در مناطق محروم استان، ساخت و مرمت بیش از ۶۰ منزل مسکونی به همت خادمیاران عمرانی، اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه به زوج‌های جوان و.. را از دیگر خدماتی است که دفتر نمایندگی از زمان تاسیس تا کنون در آذربایجان غربی انجام داده است.

انتهای پیام//آ. ف
 

هزار و ۳۰۰ خادمیار رضوی فعال  آذربایجان غربی در حال خدمت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.