نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک قدمی محاکمه؛

دادستان کل رژیم صهیونیستی به زودی درباره اعلام جرم علیه نتانیاهو تصمیم‌گیری می‌کند

دادستان کل رژیم صهیونیستی قرار است این هفته در خصوص اعلام جرم علیه نخست‌وزیر این رژیم در پرونده‌های فساد او تصمیم‌گیری کند.

تا هفته آینده علیه نتانیاهو اعلام جرم می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، بنا به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آویخای مندبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی قرار است این هفته در خصوص اعلام جرم علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در پرونده‌های فساد مالی او تصمیم‌گیری کند.

رسانه صهیونیستی هآرتص گزارش داد دادستان کل رژیم صهیونیستی تصمیم خود را در خصوص اعلام جرم علیه نتانیاهو را تا پیش از پایان این هفته، نزدیک به ۴۰ روز پیش از برگزاری انتخابات عمومی پارلمان رژیم صهیونستی در ۹ آوریل، اعلام خواهد کرد.

با این حال انتظارمی رود تصمیم گیری در این خصوص تا ابتدای هفته آینده به تعویق بیفتد. روزنامه هاآرتص گزارش داد مندبلیت احتمالا در پرونده فساد او موسوم به پرونده ۴۰۰۰ اعلام جرم صادر کند. همچنین انتظار می‌رود در پرونده فساد موسوم به پرونده ۱۰۰۰ علیه او اعلام جرم صورت گیرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در پرونده فساد دیگری، پرونده ۳۰۰۰، نیز در مظان اتهامات فساد قرار دارد. در نظرسنجی که این ماه در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت نیمی از صهیونیست‌ها معتقدند در صورتی که دادستان کل این رژیم در پروند‌های فساد علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام جرم کند، او باید از سمت خود استعفا کند.

در پرونده  ۱۰۰۰  نخست وزیر رژیم صهیونیستی متهم به دریافت هدایای گران قیمت از بازرگانان سرشناس در ازای دریافت منافع است. این اتهامات گمانه‌زنی‌ها را درباره مجبور شدن نتانیاهو به کناره‌گیری از قدرت افزایش داده است.  پرونده ۴۰۰۰ هم –که خطرناکترین پرونده نتانیاهوست—درباره تسهیلات مالی است که نتانیاهو به مالک شرکت «بزک» در مقابل دریافت حمایت رسانه‌ای از او و خانواده اش در پایگاه خبری «والا» پرداخت کرده است. پرونده ۲۰۰۰ به تلاش‌های پنهانی نتانیاهو با یک روزنامه صهیونیستی برای نشان دادن چهره سیاسی بهتری از او در سال ۲۰۱۴ مربوط است. پرونده ۳۰۰۰ به فساد مالی نتانیاهو در قرارداد معامله زیردریایی‌های اسرائیل مربوط می‌شود.

اما نتانیاهو با رد تمامی این موارد آن‌ها را تعقیب توهمات از سوی رسانه‌ها و پلیس رژیم صهیونیستی دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار