در این بسته خبری مهم‌ترین اخبار جمعیت هلال احمر را در فروردین ماه سال ۹۷ بخوانید.

بسته اول نوروز//صدور کارت امدادگران برای خبرنگاران هلال احمر/ افزایش ۱۱ درصدی بودجه هلال احمربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد‌های فروردین ماه سال ۹۷ جمعیت هلال احمر را در این بسته خبری مشاهده کنید.


صدور کارت امدادگری برای خبرنگاران هلال احمر

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تاریخ 20 فروردین 97 در خصوص صدور کارت امدادگری و تحت پوشش سازمان امداد و نجات برای خبرنگاران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک خبرنگاران فعال در حوزه هلال احمر تحت پوشش سازمان امداد و نجات قرار خواهند گرفت و برای آن‌ها کارت امدادگری صادر خواهد شد.

صدور کارت امدادگران برای خبرنگاران هلال احمر/ افزایش ۱۱ درصدی بودجه هلال احمر


افزایش 11 درصدی بودجه هلال احمر/ تلاش می‌کنیم استقلال مالی داشته باشیم

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در تاریخ 22 فروردین 97 با اعلام خبر افزایش 11 درصدی بودجه هلال احمر گفت: مجلس و دولت همراهی بسیاری خوبی با جمعیت هلال احمر در جهت تامین اعتبارات لازم برای این بخش داشته‌اند، اما امسال تنها حدود ۱۱ درصد اعتبارات این نهاد در بودجه ۹۷ افزایش داشته است که پاسخگوی نیاز‌های این بخش نخواهد بود.


اعزام 5 تیم عملیاتی هلال احمر به مناطق زلزله زده استان بوشهر

مرتضی سلیمی رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره امدادرسانی هلال احمر در مناطق زلزله زده استان بوشهر اظهار کرد: ۵ تیم عملیاتی هلال احمر به مناطق زلزله زده استان بوشهر اعزام شدند و خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت جانی گزارش نشده است، تیم‌های واکنش سریع هم بلافاصله بعد از زلزله در منطقه حاضر شدند.

سلیمی گفت: بیشتر روستا‌های نزدیک منطقه کانون زلزله خالی از سکنه بودند و خسارات وارد شده هم در حد ریزش دیوار‌های خانه‌های روستایی بود.

صدور کارت امدادگران برای خبرنگاران هلال احمر/ افزایش ۱۱ درصدی بودجه هلال احمر


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار