رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه عملکرد اتاق بازرگانی بیرجند در سطح کشور شاخص است،گفت:امسال اتاق بیرجند مقام اول را در بخش آموزش در بین اتاق‌های کشور کسب کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،احتشام رئیس اتاق بازرگانی بیرجند در جلسه هماهنگی هیئت نظارت و اجرایی انتخابات اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه عملکرد اتاق بازرگانی بیرجند در سطح کشور شاخص است، گفت: امسال اتاق بیرجند مقام اول را در بخش آموزش در بین اتاق‌های کشور کسب کرده است.

وی افزود:طی سال‌های گذشته با همدلی و همکاری و همفکری صورت گرفته و ارتباط کاری با کاندید‌ها فضای برگزاری انتخابات اتاق فضای برابر بوده است.

احتشام گفت: عملکرد اتاق بازرگانی بیرجند در سطح کشور شاخص است.

مشارکت ۹۷ درصدی در انتخابات اتاق

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند افزود: از روز نخستین که اتاق بازرگانی بیرجند فعالیت خود را آغاز کرده است تمام کار‌هایی که انجام شده برای مناع فعالان اقتصادی، اعضای اتاق و توسعه اقتصادی استان بوده است.

وی به مشارکت ۹۷ درصدی تجار و بازرگانان در انتخابات دوره سوم اتاق بازرگانی بیرجند اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی بیرجند یکی از اتاق‌های شاخص است.

احتشام افزود: اتاق بازرگانی بیرجند طی این سال‌ها در عین همدلی، همکاری و تعامل سازنده فعالیت کرده و اکنون به دنبال این هستیم که فعالیت‌ها و عملکرد‌ها غنی‌تر از گذشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه افرادی که وارد اتاق می‌شوند نماد فعالان تجاری استان هستند، اظهار کرد: رسالت اتاق باید این باشد که هر سال از سال قبل قوی تر، غنی‌تر و فعال‌تر شود.

انتهای پیام/غ

برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی بیرجند

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.