دستگیری شبانه دو صیاد متخلف در رودخانه زرینه رود میاندوآب

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست میاندوآب گفت: دو صیاد متخلف در سواحل زرینه رود میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علیرضا بقالی رئیس اداره حفاظت از محیط زیست میاندوآب در گفتگو با خبرنگاران گفت:در جریان گشت و کنترل شبانه سواحل زرینه رود توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان میاندوآب جهت جلوگیری از تخلفات شکار و صید غیرمجاز، دو نفر صیاد متخلف که بطور غیرقانونی و غیرمجاز اقدام به صیادی نموده بودند دستگیر شدند.

بقالی ادامه داد: از خودروی متخلفین دو رشته تور دام و دو عدد چکمه بلند و دو عدد تیوپ کشف و ضبط گردید و جمع آوری ۴ رشته طور دیگر که در رودخانه دام بسته بودند تا ساعت ۳ بامداد امروز ۷ اسفند ماه به طول انجامید.

وی گفت: از متخلفین ۳۶۰ قطعه ماهی که ۳۴ قطعه آن از نوع ماهی سفید جویباری بود کشف شد و صورتجلسه پرونده این تخلف به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال گردید.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست میاندوآب گفت: با توجه به نزدیک شدن  فصل ممنوعیت صید ماهی (فصل تخم ریزی) عملیات پاکسازی از صیادان متخلف که با ادوات ممنوعه اقدام به صید می‌کنند به شدت ادامه خواهد یافت.

علیرضا بقالی به آمار دستگیری و کشفیات سال ۹۷ هم اشاره کرد و گفت: طی امسال ۵۷ شکارچی و صیاد متخلف دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است و همچنین ۶۲ مورد کشف تخلفات ناشی از شکار و صید غیرمجاز داشته ایم و ۱۳ مورد هم تخلفات مربوط به تخریب و تصرف کشف شده است.
 
 
انتهای پیام/م

دو صیاد متخلف در رودخانه زرینه رود میاندوآب دستگیر شدند

برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.