دیدار با مادران شهدا در روز زن

همزمان با سالروز میلاد باسعادت دخت نبی اکرم، حضرت زهرا (س) و روز مادر، طرح کشوری تجلیل از مادران شهدا با نام "مادران آسمانی" در استان کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حسن مهدوی، دبیر طرح مادران آسمانی در استان کرمان گفت: طرح مادران آسمانی، اقدام معنوی گروهی از جوانان علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است که به‌صورت خودجوش جهت ادای دین به مادران شهدا انجام می شود و با حضور در منزل مادران شهدا گرانقدربه‌نیابت از فرزند شهید وی، روز مادر را به الگو‌های صبر و مقاومت تبریک می‌گویند وتندیس منقش به شهید و یک شاخه گل راهدیه میدهند.

دبیر طرح مادران آسمانی در استان کرمان گفت: این طرح به همت جمعی ازجوانان انقلابی استان متشکل از بیش از ۱۰۰ گروه مردمی اعم از جوانان، نوجوانان، جانبازان، رزمندگان و اقشار مختلف مردم  اجرا شده و با ۳۷۰ مادر شهیدشهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان، بافت، جیرفت و بم دیدار دارند.

وی ادامه داد: این برنامه همزمان با سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) با رمز یا زهرا آغاز شده تا ۸ اسفند ادامه خواهد داشت و گروه‌های مردمی در این زمان میهمان مادران آسمانی خواهند بود.

در یکی از دیدار‌ها خادمین شهدا به دیدار مادر اولین شهید مدافع حرم رفتند. «شهید علی عظیمی» تنها شهید مدافع حرم شهرستان زرند است.

انتهای پیام/ی

دیدار با مادران شهدا در کرمان

برچسب ها: شهدا ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار